koenvandamme

Fijn verblijf

5,0 van 5 bollen13 jul 2022 beoordeeld
Ons verblijf was een bongo boeking, uitgebreid met een extra nacht.
Het personeel was heel behulpzaam om de twee 'boekingen' te combineren.

Niks aan te merken op het hotel, de kamer en het ontbijt.

De mailing met interessante bezienswaardigheden in de buurt is heel nuttig.
Datum van verblijf: juli 2022
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 jul 2022
Beste Vanda,
Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze service! Het doet ons ook veel plezier dat u het comfort van uw kamer en het lekkere ontbijt waardeerde.

Met warme groeten,

5.6 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
  • Expedia.com
0.3 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
    0.7 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
    Telefoonnummer 0484/64.77.60 of 03/369.
    • Priceline
    2.5 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
      23.4 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
      • ibis
      0.0 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
      Restaurant
      0.8 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
      Restaurant
      De historische koolputten site werd volledig herbouwd .
Het voormalig kolenbedrijf aan de Durme is nu
de toeristische trekpleister gelegen aan de mirabrug.
De Koolputten bestaat uit een culinair restaurant, een b&b een feestzaal en een expo.
      • eDreams
      6.5 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
      Meer hotels in Sint-Niklaas bekijken
      Beoordeeld op 30 mei 2022

Het was een aangenaam verblijf. heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt, we konden onze fietsen veilig wegzetten. Kamers wat verouderd, maar heel netjes!!!Heel centraal gelegen, we hebben ervan genoten

Datum van verblijf: mei 2022
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel- cmanager, Other van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2022

Beste Eve,
      Fijn dat u even de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Fijn dat u tevreden was over uw nette kamer. Wat jammer echter dat de inrichting niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk was uw verblijf verder wel helemaal naar wens. Ons team bedankt u voor uw complimenten.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 17 april 2022

De eerste dag waren er een paar opmerkingen over de netheid van de kamer, maar die zijn onmiddellijk na onze opmerkingen , opgelost. De crew is heel vriendelijk, heel behulpzaam, vooral de dame aan het onthaal, die er 's morgens was, ik ken haar naam niet, maar ik denk dat ze uit Venezuela kwam, was heel aangenaam, vriendelijk, en behulpzaam. Iedereen is heel vriendelijk, het ontbijt was meer dan in orde, en ook de Dame die het ontbijt verzorgde, was heel vriendelijk! Wij gaan zeker terug .

Datum van verblijf: april 2022
      Hotel- cmanager, Autre van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score.

We zijn blij dat u tevreden was over ons vriendelijk en behulpzaam personeel en dat alle opmerkingen zo snel mogelijk zijn opgelost.

De complimenten doen ons steeds veel plezier en motiveren ons nog meer om elke dag met een glimlach voor iedereen klaar te staan.

Vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 9 april 2022

Basic kamer (compact) maar alles prima! Goed bed en goede douche. Verduisterende gordijnen. Lekker ontbijt, vers fruitsap, donuts, pannenkoekjes, kaas, hesp salami, serano ham, brie, groentjes, spek, worstjes, eieren, muesli, choco, confituur, pindakaas, speculaaspasta, vers fruit, bruin brood, wit brood, sandwiches, koffiekoeken, pistolets,.. vriendelijk onthaal, snelle check in en out.

Datum van verblijf: april 2022
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel- cmanager, Other van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2022

Beste Céline,

Fijn dat we u van dienst mochten zijn met onze gastvrije medewerkers, nette kamers en het uitgebreide ontbijt. Ons team bedankt u voor de complimenten.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 27 februari 2022

Ligging: midden in het centrum, goedkoop en van alle (basis)gemakken voorzien zoals een goed bed en een prima douche. Ondanks dat we aan de straatkant logeerden hadden we geen last van het verkeer. Parkeren kan onder de markt voor EUR 6,- Zeer behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: februari 2022
      Hotel- cmanager, Other van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2022

Beste gast,
      Hartelijk dank voor uw review.

We lezen met veel plezier dat we met onze centrale ligging, comfortabele bedden en behulpzame medewerkers bijgedragen hebben aan een aangenaam verblijf.

Met hartelijke groeten en graag tot een volgend bezoek,

Beoordeeld op 10 november 2021

Goedkoop maar erg basic. Geen koffie/ thee voorzieningen en simpele kamers. Beloofde upgraden ter plaatse niet gekregen. Goede ligging in het centrum van Sint Niklaas. Parkeren voor 6 euro per 24 uur. Airco maakt herrie.

Datum van verblijf: oktober 2021
      Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
      Hotel- cmanager, Other van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2021

Beste Vincent,
      Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten.

Leuk dat we u met onze gunstige ligging van dienst mochten zijn.

Wij betreuren het dat we niet helemaal konden voldoen aan uw verwachtingen. In onze hotels zijn geen standaard koffie/thee voorzieningen op de kamers. Vraag gerust een waterkoker aan de receptie of bestel een koffie of thee aan onze bar.
      De standaard kamer werd online gereserveerd. Dit is het enige kamertype dat wij hebben in het hotel. Een upgrade is daarom ook niet mogelijk in ibis Sint-Niklaas Centrum.

Indien u geluidsoverlast ervaart, mag u dit altijd laten weten aan de receptie, Wij zoeken graag voor u naar een oplossing.

Fijn dat u ook tevreden was met de prijs-kwaliteitsverhouding.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,