83 US$
ibis83 US$
Hotels.com82 US$
Priceline83 US$
Beoordeeld op 27 september 2020

Het verblijf was standaard maar leuk. Vooral omwille van de wijze waarop Joachim en Wendy met de gasten omgaan, tilt het hotel naar een hoger niveau. Niks was teveel en alles werd gedaan met de glimlach : zelfs het vragen om een muggenlichtje om 3.30u 's nachts. Goed personeel is zeldzaam, maar personeel dat het niveau van de volledige zaak opwaardeert, is helemaal uitzonderlijk.

Kamertip: Elke kamer is er best goed. Alles is vlakbij. En nachtgeluiden van de straat zijn in een stad gewoon niet te evrmijden.
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 11 december 2019

Een centraal gelegen hotel. Het onthaal is perfect, snel en vriendelijk. Het concept "onthaal" vonden wij ook zeer leuk en persoonlijk. Het ontbijt is volledig, voor elk wat wils. De bar is 24/7 open, niet dat we nachtuilen zijn maar 's avonds in uw hotel nog gezellig iets drinken is gemakkelijk. Kortom een ideale formule voor een kort verblijf.

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, Debbie DE CLERCK, General Manager van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

We lezen met plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Een volgende keer verwelkomen we u heel graag opnieuw!

Beoordeeld op 11 december 2019

Één goed hôtel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt, wel jammer dat er geen gebakken spek bijwas, mijn persoonlijke favoriet bij een ontbijt. (wel eieren, worstjes, bonen in tomatensaus beschikbaar).

De parking is ook een raar systeem, waar ge vooraf eens goed moet over nadenken. 1,25 euro per uur, snachts en op zondagen 0,60 euro per uur, te betalen aan de parkeermeters in de garage.... Of ge kunt bij de receptie van het hotel uw ticket omwisselen voor een ander ticket, dan betaald ge 6 euro, maar daarmee kunt ge maar 1 keer uitrijden.... Als ge meerdere keren de garage wilt uit/inrijden, dus best per uur betalen...

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met het Ibis Sint-Niklaas Centrum.

Het verheugt ons dat u tevreden was met ons lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Worstjes en spek worden bij ons afgewisseld.

Parkeerkaartjes zijn inderdaad per uitrit dus of u nu 1 dag of 1 week parkeert het tarief blijft € 6 per uitrit. Wanneer u minder dan 6 uur parkeert is het meestal voordeliger om in de parking te betalen. Hopelijk heeft u genoten van uw verblijf in Sint-Niklaas. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 december 2019 via mobiele applicatie

Tijdens een 4-daagse reis door Vlaanderen voor 3 nachten verbleven in dit prima Ibis hotel in Sint Niklaas. Locatie is perfect op loop afstand van de Grote Markt met verschillende cafés en restaurant. De steden Brussel, Brugge en Gent liggen op een goed uurtje rijden en Antwerpen om de hoek. Dus ideaal voor wie wat van Vlaanderen wil zien!

Ontvangst was vriendelijk en het ontbijtbuffet was heerlijk! Beter dan normaal wordt geserveerd in een Ibis.

Kamers basic maar schoon en prima voor een kort verblijf. De gratis WiFi werkte prima!

Aanrader!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Debbie DE CLERCK, General Manager van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2019

Beste gast,
hartelijk bedankt dat u even de tijd nam een korte review te schrijven.

We lezen met veel plezier dat uw verblijf zo naar wens was en dat u ons zou aanraden! We kijken er dan ook al naar uit om u nog eens te mogen ontvangen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer lekker ontbijt dat veel beter is dan in een doorsnee ibis. De kamers zijn proper en correct maar wel basic. Ze kunnen een update gebruiken. Ik verwacht wel thee en koffie in de kamer. Maar vooral een zeer aangenaam verblijf en vriendelijk personeel

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, General Manager van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Beste Wikipeter1982

Wij danken u voor uw feedback. Het doet ons plezier dat u genoten hebt van ons ontbijt, onze nette kamers en de gastvrijheid van ons team! Voor koffie en thee kunt u terecht in onze ontbijtruimte, maar er zijn wel waterkokers beschikbaar bij de receptie. Bij een volgend bezoek aan Sint-Niklaas hopen wij u opnieuw van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groeten