Nancy C
Sint-Niklaas, België

Best tevreden

4,0 van 5 bollen21 jun 2017 beoordeeld
Goed ontvangen en geholpen geweest . Bij reservatie kon ik niet een twin kamer vragen maar dat werd bij aankomst direct voor gezorgd en ook veranderd bij de reservatie voor komend weekend. Ook toen ik het komende weekend wou verlengen met een dag, werd dat direct voor me geregeld.
Datum van verblijf: juni 2017
Kamertip: Wat meer ruimte, zodat de 2 enkel bedden wat verder uit elkaar kunnen staan of geen hoofdbord...
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele bijdrager en niet die van Tripadvisor LLC zelf. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Gereageerd 23 jun 2017
Beste Nancy, Bedankt voor je zeer positieve recensie van het Ibis Sint Niklaas Centrum hotel.
Het verheugt ons dat je het naar je zin hebt gehad in ons hotel en we waarderen het zeer dat je de gastvrijheid en behulpzaamheid van onze medewerkers benadrukt. Vriendelijk dank voor je suggestie, we nemen er akte van en zullen kijken hoe we onze service verder kunnen verbeteren.
We hopen je spoedig weer in ons hotel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,
Debbie DE CLERCK, General manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC of haar partners.
0.5 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Facade
1.4 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Garden view.
  • Agoda.com
  • Vio.com
5.6 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
0.3 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Telefoonnummer 0484/64.77.60 of 03/369.
  • Priceline
0.0 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Restaurant
0.8 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Restaurant
De historische koolputten site werd volledig herbouwd .
Het voormalig kolenbedrijf aan de Durme is nu
de toeristische trekpleister gelegen aan de mirabrug.
De Koolputten bestaat uit een culinair restaurant, een b&b een feestzaal en een expo.
  • eDreams
6.5 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
7.1 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Meer hotels in Sint-Niklaas bekijken
Beoordeeld op 21 mei 2017

Zeer goed gelegen hotel, vlak bij de Grote Markt. Rustige kamer, ofschoon aan de straatkant (blijkbaar dus goed geïsoleerd). Net, maar basic. Goed ontbijt (ofschoon de broodjes wel verser mochten zijn). Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2017
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2017

Beste gast, Leuk dat u de tijd nam om uw verblijf te beoordelen.
Het is een plezier te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf. Wij zullen met plezier uw aangename woorden delen met onze medewerkers. Wat de broodjes betreft: deze worden elke nacht vers gebakken. Wij zullen dan ook nakijken hoezo deze niet helemaal vers smaakten. Waarvoor onze excuses.
Met hartelijke dank en de beste groeten,

Beoordeeld op 17 mei 2017

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2017

Beoordeeld op 10 mei 2017 via mobiele applicatie

Prima receptie met vriendelijke bediening, rustig hotel dicht bij Antwerpen met professionele afhandeling. De online check in is super, alles geregeld en betaald, zonder gedoe op de laatste ochtend. Kom zeker terug

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Directeur général van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2017

Dag Darius, dank u voor uw vriendelijke woorden.
Het is zeer leuk om te lezen dat u genoten hebt van onze service en de behulpzaamheid van onze medewerkers. Alsook dat u genoten hebt van de rustige locatie.
We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen,

Beoordeeld op 4 mei 2017

Proper hotel met zeer goede bedden en kussen, echter brasseriekaart om iets te drinken veel te duur, als ze dat iets goedkoper zouden maken, blijven er misschien meer mensen nog iets drinken aan de bar.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste gast, Het doet ons plezier dat je tevreden was van je overnachting.
We vinden het zeer fijn dat u had genoten van een goede nachtrust bij ons. Dank u dat u de behulpzaamheid van ons schoonmaakteam waardeert, ik zal met volle genot deze waardering doorgeven aan onze medewerkers. De prijzen van onze brasseriekaart variëren van 2,80€ voor een frisdrank, een biertje vanaf 2,90€ en wijn vanaf 4€.
Nogmaals bedankt. We hopen je snel weer te zien

Beoordeeld op 20 januari 2017

Kamertip: Een waterkoker om een tas koffie te zetten hebben wij wel gemist op de kamer.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels