Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Bargemot
Drachten, Nederland

Schoon met een goed bed

4,0 van 5 bollen11 okt 2016 beoordeeld
Vriendelijk welkom met direct een bruikbare tip aangaande het parkeren geeft de burger moed.
Een schone en frisse kamer met dito badkamer is wat ons wachtte op de 2e verdieping.
De bedden waren prima dus eigenlijk zou er niets te klagen zijn......
Het ontbijt hebben wij overgeslagen want met een prijs van €14,00 per persoon is dat net wat teveel van het goede.
Datum van verblijf: oktober 2016
Kamertip: Volgens mij zijn alle kamer gelijk en kan je dus kiezen wat je wil.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Debbie d, General Manager van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 nov 2016
Beste,

Allereerst bedankt voor uw positieve feedback.
Wij proberen er alles aan te doen om onze gasten een aangenaam en onbezorgd verblijf te garanderen. Wanneer u een online reservatie maakt via onze eigen website http://www.accorhotels.com kan u het ontbijt vooraf reserveren aan speciale voordeeltarieven.

Wij hopen dat u genoten heeft van uw verblijf in Sint-Niklaas en dat we u nog een keer mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Debbie de Clerck
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
0.5 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Gratis wifi
Facade
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • eDreams
1.4 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
Garden view.
  • Agoda.com
  • Vio.com
5.6 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Priceline
0.3 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Gratis wifi
Telefoonnummer 0484/64.77.60 of 03/369.
  • Priceline
  • Agoda.com
2.5 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Lol.travel
23.4 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Exterior view
Word beloond met One Key
  • ibis
    € 77
  • Booking.com
  • Hotels.com
0.0 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 65
  • Hotels.com
0.8 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 104
  • Hotels.com
7.1 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
18.1 km van Ibis Sint Niklaas Centrum
Gratis wifi
Bar/lounge
Meer hotels in Sint-Niklaas bekijken
Beoordelingen (328)
Beoordelingen filteren
328 resultaten
Waardering van reizigers
96
152
65
9
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
96
152
65
9
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
49 - 54 van 328 beoordelingen
Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Lekker dichtbij het centrum en de parking.
Parkeren zeer goedkoop, €6 voor een uitrij kaart. Airco werkte goed, standaard föhn in de badkamer. Geen ligbad aanwezig. Kleding strijken was wel een ramp. Je moet een apart kaartje halen om naar de 1e verdieping te gaan en daar is de strijktafel en strijkijzer ingebouwd in de muur .. zonder een haak om je gestreken kleding op te hangen. Maar ja, voor de rest was het niet slecht. Alleen erg jammer van de "2 persoons bed" het zijn gewoon twee 1persoonsbedden naast elkaar gezet, waarvan de matras bij elke beweging zn wederhelft verlaat.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank happydhillon987
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 6 september 2016

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Debbie d, General Manager van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 16 augustus 2016

Hotel zeer goed gelegen in het centrum aan de grote markt. Heel vriendelijk personeel. Zeer basic maar met nette kamer, goeie bedden, badkamer met ruime douche en douchegordijn, lavabo en toilet. weinig zitruimte op toilet. Douche en toilet aangepast voor anders-validen. Vriendelijk personeel, wel onderbemand met name voor het ontbijt. Wachten op aanvulling van vleeswaren en appelsienen om vers fruitsap te persen. Ontbijt voldoende uitgebreid. Receptioniste stond ook in voor de aanvulling van het ontbijt. Verder een goed systeem met de badgekaart, deze is nodig voor de toegang van lift en kamer. Je kan met je badge enkel de lift bedienen naar jou specifieke verdiep en kamer. Een ander verdiep en kamer is niet mogelijk. Gratis wifi in het hotel. Verder werkt het hotel samen met het restaurant Den Antus om te dineren. Parkeren kan onder de grote markt en een uitrij ticket kan je kopen in het hotel voor 6 Euro ongeacht de duur van het parkeren

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Filip S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Debbie d, General Manager van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Beste Filip S,

Wij wensen u van harte te bedanken voor uw review over het ibis Sint-Niklaas Centrum hotel en hopen u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 juni 2016

De ligging is zéér centraal (grote markt) en goed bereikbaar ; goede prijs/kwaliteit verhouding; goed en uitgebreid ontbijt. COnfortabele en nette kamers.
Vriendelijke bediening aan zowel de receptie als alg. personeel.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank schoboka
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Debbie d, Directeur général van Ibis Sint Niklaas Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2016

Beste schoboka, het doet mij plezie te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in het Ibis Sint Niklaas Centrum hotel en dat u onze service op prijs stelt. Ik zal dit zeker overmaken aan het hele team.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 mei 2016 via mobiele applicatie

Bij ons laatste bezoek kregen wij een kamer met aparte bedden, gevraagd om dit te wijzigen en bleek niet meteen een probleem te zijn. Ander kaartje gekregen, so far so good.. Tot er 's nachts iets na 12 gewoon mensen onze kamer kwamen binnen gewandeld. Wij hebben de rest van de avond niet veel meer moeten slapen. Direct gebeld naar de receptie en daar kwamen ze uiteraard uit de lucht gevallen. Bij het uitchecken werd ons ook wijselijk niks gevraagd of alles in orde was.. Ik heb hier ook verder ook geen woorden meer aan vuil gemaakt. De lift moet gebruikt worden met het kaartje van de kamer, goed voor de veiligheid maar dat rotding werkte helemaal niet zoals het moest. Verschillende malen moeten proberen voor er eindelijk beweging in kwam (veel mensen mee zien sukkelen). Ontbijt was ok, mijn complimenten wel aan een jonge kerel (stagiair) die erg goed z'n best deed. Draaide zowel mee aan de receptie als bij het afruimen van de ontbijttafels etc..

Datum van verblijf: mei 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Vince_S01
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken