“Vriendelijke bediening en lekker eten”
Beoordeling van Il Fornaccio

Il Fornaccio
Geclassificeerd als nr. 29 van 1.012 Restaurants in Gent
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant, vriendelijke bediening, zowel de pizza als de pasta was zeer lekker. Prijs/kwaliteit is goed.

29 september 2018 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten ,een zeer verzorgd , gezellig italiaans restaurant ,vriendelijke en vlotte bediening . Wij komen nog terug .

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond de suggestie van de dag gegeten: verse tagliatelle met truffel en scampi’s.
Grote portie, smaak was wat gewoontjes: miste wat fijnheid.
Super vriendelijke bediening!

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, niet prijzig, heeeel vriendelijk personeel!! Ook hygiene in orde... ik raad dit restaurant zeker aan! Ook gemakkelijk parkeren in de buurt!

9 september 2018 beoordeeld

Voor wie van Italiaanse authentieke keuken zit je hier op het juiste adres. Pasta, pizza, vlees of vis, allemaal even lekker en met passie klaargemaakt. We waren met 7 voor de verjaardag van onze dochter en zijn allemaal heel tevreden naar huis teruggekeerd. Bravissimo!!

Reizigers die Il Fornaccio bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Il Fornaccio geweest? Deel je ervaringen!