“Heerlijk pizza-buffet”
Beoordeling van Pizza Hut

Pizza Hut
Geclassificeerd als nr. 789 van 948 Restaurants in Gent
28 juli 2017 beoordeeld

Voor de eerste maal hier geweest. Heerlijk pizza-buffet dat steeds werd aangevuld. Keuze uit 6 verschillende soorten pizza. Junior-buffet tot en met 14 jaar. Vriendelijke en snelle bediening. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2017

7 maart 2017 beoordeeld

Wij arriveerden op zondagavond bij Pizza Hut De Sterre rond 18u30. Het was er druk en de zaal werd bemand door drie mensen. We bestelden een menu dat ons recht gaf op soep of salad bar, pizza naar keuze en dessert.
De saladbar was LEEG, op een kom verlepte rode kool en dito salade, alsook enkele tomaten. Beiden waren trouwens onaangeroerd. Volkomen begrijpelijk wat ons betreft. Er was nog een spoor van een lik couscous en dat was het dan. We ondervonden sowieso eerder, en dit sinds kort, dat de kwaliteit van de salad bar bij Pizza Hut veel minder is. Maar De Sterre spande de kroon! Mijn partner maakte aan een rondwarende dienster de opmerking dat de saladbar leeg was. Het mens was blijkbaar erg ontdaan van onze vraag maar liet wel een kom eieren en een mayonaisebereiding aanrukken. Daarmee moesten we het stellen. De pizza's kwamen er uiteindelijk aan. Vergeleken met een vol huis bij Pizza Hut Brugge (St. Kruis) duurde het dubbel zo lang. Maar ze was heerlijk, al viel het op dat de Suprème in pan opgediend veel deeg was met weinig vulling. Ook een vrij recent gegeven trouwens.
Wij wilden ijs als dessert maar de machine was stuk. Dus ging men komen opnemen.
Men kwam niet. Na meer dan een halfuur wachten gaven we er de brui aan en vroegen aan de kassa om de prijs van ons dessert in mindering te brengen van onze rekening. Op de automatische vraag aan de kassa of alles ok was, was ons antwoord volmondig: 'absoluut niet'. De man was ontdaan en halveerde prompt onze rekening.
Maar eerlijk gezegd had ik liever de volle rekening betaald en genoten van mijn avond en mijn maaltijd. Wij gaan daar uiteraard nooit meer heen. Het is de tweede maal en ik moet zeggen dat de motivatie van het studentenpersoneel niet door de beugel kan. Geen oog voor de klant, geveinsde vriendelijkheid die tegen geen terechte opmerking kan. Zulke studenten zouden beter tewerk gesteld worden in de toiletten van horecazaken. Daar zijn ze het minst onderhevig aan risicostress en veel mensvriendelijkheid is in deze sanitaire plek niet nodig.
Een tip. Kies volgende keer voor de vlakbij gelegen Lunch Garden. Een absolute aanrader vergeleken met zijn hoger geprijsde buur Pizza Hut.

Datum van bezoek: maart 2017
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader om op donderdag de All inn menu aan 10€ te nemen. Personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam voor oudere mensen

Datum van bezoek: oktober 2016
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was aangenaam verrast van de lekkere en groot assortiment van pizza, een kindvriendelijke zaak waar op de middag toch wel een grote drukte heerst. Vooral het keukenpersoneel die zeer luidruchtig te werk gaat.

Datum van bezoek: september 2016
1 september 2016 beoordeeld

Na lange tijd kom ik toevallig even terug in Pizza Hut Gent aan de Sterre, zeer aangenaam verrast, mooi vernieuwd interieur , gezellige sfeer, en super vriendelijke bediening, en de pizza's zoals we ze kennen van de groep, zeker een bezoek waard, is een van de betere pizza hut vestigingen in de regio. Doe zo verder. Wat een verschil met bv BRUGGE

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Pizza Hut bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Pizza Hut geweest? Deel je ervaringen!