“als er nu één concreet constructief positief project in Gent bestaat dan is het ROOTS”
Beoordeling van Roots

Roots
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.013 Restaurants in Gent
4 weken geleden beoordeeld

super lekker, lokaal en met respect voor het seizoen
HEEL ERG spontane en toegankelijke servies. Hier krijg je tijd om te genieten.
Altijd de juiste en gepaste zorg voor lekkere kazen. Eigenlijk wil je hier wekelijks lunchen of dineren.

2 oktober 2018 beoordeeld

Steeds zeer vlotte en vriendelijke bediening.
Gerechtjes zoals je ze thuis nooit maakt, met regelmatig onbekende ingrediënten / groenten / ...

30 september 2018 beoordeeld

Ook deze keer waren we weer verrast door de lekkere en originele gerechten die we voorgeschoteld kregen. Alles tot in de puntjes verzorgd en wat een heerlijke smaken!
De hartelijke ontvangst en vriendelijke, maar professionele bediening zorgt ervoor dat we hier maar al te graag terug komen!

28 augustus 2018 beoordeeld

Originele en schitterende keuken op een leuke plek in het historisch hart van Gent. Vriendelijke en vlotte bediening, lekkere gerechten en mooie wijnkaart die van de klassieke paden afwijkt. In de zomer kun je bovendien genieten van de gezellige sfeer in de kleine stadstuin.

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nononsense attitude en gezellige locatie
Je voelt je op het gemak!
Verfijnende keuken en toch pure smaken
Prijs kwaliteit: prima

Reizigers die Roots bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Roots geweest? Deel je ervaringen!