“Lekker!”
Beoordeling van Roots

Roots
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.007 Restaurants in Gent
18 mei 2018 beoordeeld

Aangenaam restaurantje. Gezellig terras ( het was een zonnige dag) en heel vriendelijke, vlotte en down to earth bediening.
Gevarieerde keuze aan wijnen en bieren . Zeker ook het drankje van het huis proberen!
Lekkere lunch met 3 voorgerechtjes , hoofdgerecht en dessert voor een zeer schappelijke prijs.

Aanrader en zal zeker terugkomen voor het diner :)

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met vrienden de lunch gaan eten , zijnde drie kleine voorgerechtjes, hoofdgerecht en dessert voor 28 euro, en elk gerechtje was supervers en smaakvol.

Ook de bediening was heel vlot en aangenaam.

Enige eventueel minpuntje vonden we de akoestiek. Het voelt heel lawaaierig aan als je binnen komt maar na een tijdje wen je er wel aan. .....

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig concept,vlotte bediening en
lekkere gerechten met verrassende smaken. Een aanrader en een bezoekje waard.

1 mei 2018 beoordeeld

Wij aten de lunch met een extra voorgerecht als optie. Eén voor één verassend verfijnde creaties die eveneens zeer mooi op het bord werden gebracht. Wij vonden het ook leuk dat de chefs zelf aan tafel kwamen met de gerechten! Heel leuk concept gebracht door een enthousiast team. De bediening verliep heel vlot en er heerste een gezellige sfeer. Een culinaire beleving voor herhaling vatbaar!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

aanrader!! hip jong vlot kader. goede seizoensproducten. origineel concept :)
prijs kwaliteit zit goed.

Reizigers die Roots bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Roots geweest? Deel je ervaringen!