“Ontspannende, grondige en zeer deugddoende massage”
Beoordeling van Sodamassage

Sodamassage
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Spa en wellness in Gent
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Gun jezelf het beste in Gent In hartje bruisend Gent, in één van de vele zijstraatjes die de gezellige Vrijdagmarkt rijk is, ligt Sodamassage verscholen in een prachtig 18de eeuws pand. Sodamassage is een klein, maar fijn massagesalon, waar passie en creativiteit samensmelten. Stap binnen in het bijzonder kader van een authentieke Middeleeuwse kelder en geniet van unieke (h)eerlijke massages Sodamassage en duo massage op maat. Voor alle duidelijkheid: bij Sodamassage kan je dus NIET terecht voor happy endings, erotische of tantrisch getinte massages!
Nuttige informatie: Toiletten
5 oktober 2017 beoordeeld

Een aangename sfeer met een voetbad en een babbel om de overgang van de buitenwereld naar het moment van 'me time' de verzachten. Vervolgens een zeer goede massage met een leuke playlist op de achtergrond die zen is zonder dat er walvissen aan te pas komen.

Datum van activiteit: september 2017

4 september 2017 beoordeeld

het kader was aangenaam, rustgevend en de massage was volledig naar wens... als herboren keerde ik terug huiswaarts en nam een ontspannen gevoel mee.

Datum van activiteit: augustus 2017
4 september 2017 beoordeeld

Uitgebreide massage waar je helemaal van opkikkert! Vriendelijke uitbaatster, fijne energie en mooie locatie

Datum van activiteit: september 2017
18 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk ontspannen massage. In alle rust, neemt ruim de tijd. Sophie stelt je je op je gemak, heel vriendelijk. Pure verwennerij.....

Datum van activiteit: augustus 2017
Bekijk meer beoordelingen
26 juli 2017 beoordeeld

Last minute boekte ik de avond ervoor een massage bij Sodamassage. Laatste dagje verlof voor ik terug aan het werk ging, ik had het nodig! De last-minute boeking was geen enkel probleem! Ik werd uiterst vriendelijk ontvangt op een hete dag in juni, terwijl Sophie en haar partner nog een ijsje opslurpten. Een deugddoend glas Soda om mee te beginnen, gevolgd door een ontspannend voetbad. Nadien een full body massage met gebruik van verschillende massagetechnieken. Ik heb al heel wat massages ondergaan, en deze is me zeer goed bevallen! Sophie is een heel aangename vrouw met een open blik. Op het einde kreeg ik nog een glas water aangeboden, wat vlotjes binnenging. Volledig ontspannen en tegelijk opgeladen stapte ik er 2u later buiten. Heerlijk als ze zo de tijd voor je nemen. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Reizigers die Sodamassage bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Sodamassage geweest? Deel je ervaringen!