“Italiaans op zijn best”
Beoordeling van Osteria Delicati

Osteria Delicati
Geclassificeerd als nr. 15 van 982 Restaurants in Gent
27 december 2017 beoordeeld

Een prima carpaccio en heerlijke pasta, met een vlotte en vriendelijke bediening in een gezellig restaurant.

24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, charcuterieschotel was lekker zonder meer net zoals de huiswijn, de pasta was heerlijk al dente en van smaak. Ruime porties. Mooi en gezellig kader. Ook ideaal om in groep te komen.

16 december 2017 beoordeeld

De hoofgerechten die je hier kan bestellen zijn allen pasta's. Er is keuze uit ongeveer 20 verschillende varianten. Wij waren met 6 en iedereen heeft genoten van zijn keuze. Ook de desserts waren allemaal zeer lekker. Er was keuze uit huisgemaakte panna cotta, tiramisu en chocoladetaart. We hebben de anti pasti niet geprobeerd, maar die zagen er ook heel goed uit aan de tafels naast ons. Personeel is ook zeer vriendelijk. Het valt op dat er ook veel Italianen komen eten, dat is geen slecht teken lijkt mij.

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten. Prima bediening en dito omgeving. Niet gereserveerd maar mochten met 15min wachten aanschuiven.

8 december 2017 beoordeeld

Een frisse Italiaan – zonder pizza's – maar met pure gerechten. De fingerfood schotel met vlees, kaas en groenten in olijfolie was erg lekker (alleen geen zongedroogde tomaatjes?). De Pasta Carbonara was iets te zwaar, maar mjjn tafelgenoten waren echter erg tevreden van het eten. Eén van de serveersters was een beetje kortaf, maar dat lag mogelijks aan de drukte. Inclusief drank (aperitiefje, wijn, water) 40 EUR/persoon.

Reizigers die Osteria Delicati bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Osteria Delicati geweest? Deel je ervaringen!