“Fijne lunch”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goed geluk binnengewandeld voor de lunch op een zonnige dag. Het terras op de koer is heerlijk om te zitten! De kaart bleek niet veel keuze te hebben en er is sowieso een menu van drie gangen. Gingen we niet gedaan hebben, maar de porties zijn vrij klein, waardoor je wel 3 gangen op krijgt. Alles was heerlijk! De voorgerechten en het amuseke waren heel verzorgd en fijn. De beste spaghetti á la vongolé die ik al gegeten heb en superverse, zelfgemaakte limoensorbet. Ook de huisgemaakte tiramisu is een aanrader. Gaan we sowieso naar terug!

Datum van bezoek: augustus 2020

21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Per bacco is één van onze favoriete adresjes. Het interieur is minimalistisch en rustgevend Italiaans ingericht. De menu is seizoensgebonden en telkens anders. Elk gerecht is super lekker en bevat een uitgebreid smakenpallet. HEERLIJK! Ook de aangepaste wijnen zijn bijzonder en lekker. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
15 december 2019 beoordeeld

Ik vond het vrij duur voor hetgeen je krijgt. Producten zijn wel van goede kwaliteit. Het is eerder een proeverij voor een flinke prijs. Bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: december 2019
29 oktober 2019 beoordeeld

Wij namen met 7 personen het menu met aangepaste wijnen ( enkele vis ,anderen vlees en 1 vegetarisch ) .Het menu zag er op de kaart veelbelovend uit met originele produkten. Slecht was het zeker niet maar bij de meeste gerechten ontbrak het toch wat aan "schwung" en waren ze echt te flets. Wat zeer jammer was was dat wij bij IEDER gerecht zelf naar onze aangepaste wijnen hebben moeten vragen, bij het voorgerecht hebben we gewacht tot ons eten al niet meer warm was en bij de hoofdschotel hebben we onze wijn zelfs pas gekregen toen iedereen zijn hoofdschotel al op was. Dit kan 1 maal gebeuren maar niet bij ieder gerecht opnieuw. Bij het melden hiervan aan een kelner kregen we gewoon als antwoord: Ik ben niet verantwoordelijk voor de wijnen. Weinig professioneel als je het mij vraagt.

Datum van bezoek: oktober 2019
8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

1 woord een fantastische osteria
zeer goede bediening
heeeeeel lekkere italiaanse verfijnde keuken
leuke wijnkaart

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Per Bacco bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Per Bacco geweest? Deel je ervaringen!