“Eerlijke prijs kwaliteit.”

Geclassificeerd als nr. 22 van 1.569 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 20 - € 27
Keukens: Belgisch, Frans, Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Du Progres is een écht familierestaurant. Ondertussen zet reeds de derde generatie van de familie De Baets zich in om zijn cliënteel juist dat ietsje meer voor zijn geld te geven. Het restaurant serveert onvervalste Belgische klassiekers en is beroemd om zijn puree, eerlijke smaken en de onovertroffen prijs-kwaliteitsverhouding. Wij aanvaarden: visa, mastercard, amex, bancontact, sodexocard, Monizze
5 juni 2024 beoordeeld

Gezellig tafelen in Hartje Gent. We komen zeker terug. Vriendelijk hulpvaardig personeel. Eén minpunt de frietjes waren te hard gebakken. Als ook onze tweede portie.

Datum van bezoek: juni 2024
    • Sfeer

8 mei 2024 beoordeeld

Echt een aanrader!
Gaan eten met 6 vriendinnen. We werden boven geplaceerd wat mijzelf altijd twijfel geeft over de bedienning. Die twijfel was helemaal onterecht. We werden ontzettend goed bediend.
Een van de vriendinnen heeft een notenallergie en daar werd ontzettend goed en meedenkend mee omgegaan.
Het eten is ontzettend lekker en de verhouding van de porties is echt top!

Datum van bezoek: mei 2024
    • Sfeer
1 april 2024 beoordeeld

Mooie locatie, lekker eten, zeer vriendelijke bediening, ook top naar de kindjes toe en dat allemaal in het hartje van het centrum! Je kan hier niet terecht zonder reservatie.

24 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ontdekking in centrum gent !. Mooi goed verzorgd terras, efficiënte en vriendelijke bediening en vooral een lekkere en goed geprijsde bistro-keuken. De stoverij op vlaamse wijze met varkenswangetjes evenals de home made visvingers met tartaar en frietjes zijn een aanrader ! Incl water en een glas wijn rekenden we af op 65€. Een prima verhouding prijs / kwaliteit ! Beslist een plek om nog naar terug te keren !

18 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gedineerd bij dit restaurant. Heerlijke rundsteak gegeten. Vind het wel normaal dat een saus (naar keuze) zit inbegrepen bij de steak, maar je moest het los bestellen. Verder was de steak met saus wel enorm lekker. Ook kreeg je er zeker voldoende frietjes bij. De runderstoof was lekker maar wel wat waterig. Maar verder wel echt top!

Reizigers die Du Progres bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Du Progres geweest? Deel je ervaringen!