“Dinner”

Sint Jorishof - Cour St. Georges
Geclassificeerd als nr. 62 van 990 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Steakhouse
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met enkele collega's hebben we een zeer lekkere angus steak op deze prachtige lokatie. Deze zaak is zeer uniek ingericht. We hadden ogen te kort om alles te zien. Dit gaat zo verder tot in het toilet.

Datum van bezoek: oktober 2018

2 oktober 2018 beoordeeld

Prachtige inrichting, stijlvolle bediening en een mooie kaart. Lekker eten in een top omgeving. Lekker huisbier. Ook de rekening was klantvriendelijk.

Datum van bezoek: november 2017
1 oktober 2018 beoordeeld

Met een groep van 8 personen waren we ondanks de drukte en we hadden ook niet besproken, welkom.
In eerste instantie leek het wat ouwbollig, maar toen we eenmaal zaten konden we blijven kijken! Wat een hoop te zien in het restaurant, de gang, de opzaal de wc....je komt ogen te kort. En ook niet geheel onbelangrijk....het eten was ook heerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2018
16 augustus 2018 beoordeeld

na de goede ervaring van vorig jaar ,nogmaals geweest tijdens de eerste dagen van de gentse feesten. resultaat;terug lekker gegeten.Dit deed ons beslissen om naar het einde van de week er terug te gaan ,maar ditmaal met een groepje vrienden.
zaterdagavond; Wat een teleurstelling....
alles behalve vriendelijke bediening.
stoofvlees (varkenswangen) totaal uitgedroogd en aangebrand (zwarte korsten)
en dit bij verschillende personen.
Dit had nooit de keuken mogen verlaten.
Vol au vent flets ,geen kruiding..
hebben geen dessert of koffie meer besteld.
Spijtig.maar ik moet mijn waardering van vorig bezoek herzien.

Datum van bezoek: juli 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb een irish rib eye gegeten en het vlees was van topkwaliteit. Een simpel lekker slaatje, frietjes glaasje wijn en meer moet dat niet zijn.
Had wel bearnaise die niet vers geklopt was maar ik vermoed uit een pakje. Dit maakt het net niet af vind ik.
Voor de rest zeer mooi interieur, de moeite waard om een kijkje te nemen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Sint Jorishof - Cour St. Georges bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Sint Jorishof - Cour St. Georges geweest? Deel je ervaringen!