“1 week voor de Gentse Feesten”

Sint Jorishof - Cour St. Georges
Geclassificeerd als nr. 62 van 990 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Steakhouse
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige zaterdagavond in exclusieve locatie. Zeer lekkere tomaat- garnaal gegeten met echte Belgische frietjes en huisgemaakte mayonaise. Zeer vriendelijke bediening. En, oh ja, het Merlot wijntje was er zeer lekker bij.

Datum van bezoek: juli 2018

25 juni 2018 beoordeeld

Zin in stuk rundsvlees
Op de kaart staat er entrecote / filet pur al aan deftige prijs tot 32 euro
We zien in de glas frigo naatvde uitgestalde vlees soorten __ er is geen prijs vermeld op de verscheidene stukken
Mijn vriend gaat voor de limousine
Ik kies voor entrecote van West Vlaams rund ____ er wordt gebakken en krijgen ons vlees op een koud redelijk bord ___ de bakwijze is ver van correct ___de rode wijn per glas is v slechte kwaliteit ____we vragen mis tevreden de rekening _ de rekening wordt gepresenteerd uiteindelijk staat er 42 euro op voor de entrecote v West Vlaams rund
We voelden ons bedrogen
Resultaat niet aan te bevelen en gaan niet terug

Datum van bezoek: juni 2018
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening op correcte manier. Diverse soorten wereldvlees beschikbaar. Alles lekker klaargemaakt. Het is er gezellig zitten.

Datum van bezoek: juni 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan regelmatig eten want wonen in de buurt. Erg toffe plek met super vriendelijk personeel. Heerlijke tartare, steaks, watersnood en voor mij vooral de stoverij. Lekker huisbiertje er bij en genieten maar!

Datum van bezoek: mei 2018
16 mei 2018 beoordeeld

lekkere bruine kroeg met prima bieren en eten. Zeker een aanbeveler als je belgische gezelligheid wil proeven

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Sint Jorishof - Cour St. Georges bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Sint Jorishof - Cour St. Georges geweest? Deel je ervaringen!