“Klasserie met grandeur”

Sint Jorishof - Cour St. Georges
Geclassificeerd als nr. 61 van 958 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Steakhouse
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit etablissement waan je je terug in de tijd. Heerlijk in een gemoedelijke inrichting van honderden jaren terug genieten van bier, vlees en waar de kaart je nog meer van laat watertanden.

Wij namen deze keer een cappuccino en dit is een plaatje.

27 december 2017 beoordeeld

Lekker gegeten, steak die je zelf kon kiezen uit de koeltoog en waarbij je een aantal soorten rund had.Ruime portie. Erbij enkel frietjes en salade. Ook de kabeljauw was zeer lekker ook met de frietjes en de salade.
Je zit erg ruim en het is leuk om het interieur eens te bekijken ; overladen en kitscherig. Ik beklaag degene die daar moet afstoffen....

19 december 2017 beoordeeld

Sint Jorishof heeft een brasserie en een restaurant. Wij aten in het restaurant en dat zag er uit alsof je in de middeleeuwen was beland. Een geweldige sfeer met veel rood en grote schilderijen aan de muur en een prachtige schouw. Eten was geweldig. Je moet zelf je koe uitkiezen waar je een stuk van voorgeschoteld krijgt. Uiteindelijk wel aan de prijs maar het was de moeite waard.

11 december 2017 beoordeeld

prachtige zaak, lekker restaurant, beperkte keuze maar alles superlekker, vlotte ,en vriendelijke bediening, ruime tafels, restaurant is van beter niveau, zeker aanrader voor speciale gebeurtenissen, top

10 december 2017 beoordeeld

Hier lekker gegeten in een gezellig en zeer mooi restaurant. Het negatieve was wel het lange wachten. Zowel op het eten als onze extra portie kroketten. Misschien had het wel te maken met de tafel naast ons die uit 20 personen bestond. De americain werd aan de tafel bereid met de samenstellingen die je zelf wou. ook de konijn die mijn vriendin at was top Ook de bediening was vriendelijk.

Reizigers die Sint Jorishof - Cour St. Georges bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Sint Jorishof - Cour St. Georges geweest? Deel je ervaringen!