“Grote flop !!!”
Beoordeling van Indian Curry House Gent

Indian Curry House Gent
Geclassificeerd als nr. 19 van 963 Restaurants in Gent
4 weken geleden beoordeeld

Als echte Bourgondiërs gaan wij heel vaak op restaurant, ook afgelopen zaterdag. We hebben al verschillende Indische restaurants geprobeerd en dit is het slechtste Indisch restaurant dat we ooit al gedaan hebben ! Er zat geen smaak in het eten en heel duur voor wat je krijgt !

Ondanks onze uitdrukkelijke vraag en vermelding van een noten allergie, werd het eten van ons zoontje met noten klaargemaakt ! Gelukkig zagen we de noten liggen voor ons zoontje er van gegeten heeft !

We keren hier dus NOOIT meer terug !

3 mei 2018 beoordeeld

Goede prijs/kwaliteit! Het eten is lekker en dit voor goede prijs! Het restaurant ligt goed gelegen en is aangenaam ingericht.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere onion bhajee, naan brood licht droog, thalis schotel als hoofdgerecht was niet slecht maar heb al betere curry's gegeten, lekkere lassi als dessert

5 april 2018 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijke mensen, leuke sfeer.
Reserveren is noodzakelijk.
Probeer ook een van de vegetarische curry. Super.

31 maart 2018 beoordeeld

Heel erg genoten van het eten, vooral de chicken tandoori was erg lekker. Het restaurant is best gezellig en veel moderner ingericht dan ik had verwacht. De bediening was goed, vooral de vrouw was heel beleefd. De man was (iets te) excentriek. Al bij al hebben we een mooie avond gehad en komen we zeker nog eens terug.

Reizigers die Indian Curry House Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Indian Curry House Gent geweest? Deel je ervaringen!