“Goed gegeten met een sympatieke gastheer!”
Beoordeling van Indian Curry House Gent

Indian Curry House Gent
Geclassificeerd als nr. 20 van 982 Restaurants in Gent
3 mei 2018 beoordeeld

Goede prijs/kwaliteit! Het eten is lekker en dit voor goede prijs! Het restaurant ligt goed gelegen en is aangenaam ingericht.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere onion bhajee, naan brood licht droog, thalis schotel als hoofdgerecht was niet slecht maar heb al betere curry's gegeten, lekkere lassi als dessert

5 april 2018 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijke mensen, leuke sfeer.
Reserveren is noodzakelijk.
Probeer ook een van de vegetarische curry. Super.

31 maart 2018 beoordeeld

Heel erg genoten van het eten, vooral de chicken tandoori was erg lekker. Het restaurant is best gezellig en veel moderner ingericht dan ik had verwacht. De bediening was goed, vooral de vrouw was heel beleefd. De man was (iets te) excentriek. Al bij al hebben we een mooie avond gehad en komen we zeker nog eens terug.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Over het eten kan ik jammer genoeg niks zeggen, want aan tafel zijn we niet geraakt. We hadden de week ervoor gereserveerd, maar onze reservatie was blijkbaar zoek geraakt. In plaats van te proberen zoeken naar een oplossing probeerde de dienster eerst de schuld in onze schoenen te schuiven. Toen dit niet lukte, bleef ze dan maar apathisch staan tot we vertrokken. Kleine tip: in de Sleepstraat heb je Punjab Tandoori, een heerlijk Pakistaans restaurant met wel een vriendelijke bediening.

Reizigers die Indian Curry House Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Indian Curry House Gent geweest? Deel je ervaringen!