“Simpele en zeer lekkere curry”
Beoordeling van Indian Curry House Gent

Indian Curry House Gent
Geclassificeerd als nr. 22 van 1.006 Restaurants in Gent
5 april 2018 beoordeeld

Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijke mensen, leuke sfeer.
Reserveren is noodzakelijk.
Probeer ook een van de vegetarische curry. Super.

31 maart 2018 beoordeeld

Heel erg genoten van het eten, vooral de chicken tandoori was erg lekker. Het restaurant is best gezellig en veel moderner ingericht dan ik had verwacht. De bediening was goed, vooral de vrouw was heel beleefd. De man was (iets te) excentriek. Al bij al hebben we een mooie avond gehad en komen we zeker nog eens terug.

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Over het eten kan ik jammer genoeg niks zeggen, want aan tafel zijn we niet geraakt. We hadden de week ervoor gereserveerd, maar onze reservatie was blijkbaar zoek geraakt. In plaats van te proberen zoeken naar een oplossing probeerde de dienster eerst de schuld in onze schoenen te schuiven. Toen dit niet lukte, bleef ze dan maar apathisch staan tot we vertrokken. Kleine tip: in de Sleepstraat heb je Punjab Tandoori, een heerlijk Pakistaans restaurant met wel een vriendelijke bediening.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van het eten. Men kon aangeven als het niet te pittig mocht zijn. En zelfs mijn vrij vond dat niet te pittig.
En ik wilde the real thing een keer proeven.
Het ontvangst was goed.
Je kunt er de gerechten aanvullen met bijgerechten.
Anders bestaan de meeste gerechten alleen uit rijst en een pannetje met je keuze.

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

echt top !!! wij komen zeker terug alles mooi vers *** super fijne curry's!!! proficiat !!!!!!!!!!! zeer hartelijke sympathieke gastvrouw en gastheer en bediening

Reizigers die Indian Curry House Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Indian Curry House Gent geweest? Deel je ervaringen!