“Gezellige avond met 7 vrienden”
Beoordeling van Pakhuis

Pakhuis
Geclassificeerd als nr. 68 van 1.005 Restaurants in Gent
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Via een sfeervol steegje tussen de torens van Gent komt u binnen in de karaktervolle brasserie Pakhuis. U wordt er meteen overweldigd door de enorme ruimte die de sfeer ademt van de voormalige opslagplaats. De Portugese architect Pinto bezorgde het pand een 2de leven. Een unieke combinatie van een 600 m2 grote opslagruimte met speciaal ontworpen interieurelementen. Vanuit elke hoek kan je de architectuur bewonderen en beleef je culinaire hoogtepunten. Kortom: gastronomie in een spectaculair kader.
13 januari 2018 beoordeeld

Een aantal weken geleden ging ik met zeven vrienden eten in het pakhuis. Toen we binnen kwamen in het restaurant, waren we het allemaal eens dat het interieur van het restaurant heel mooi en origineel was. Het restaurant is enorm groot, doch de bediening blijft vlot. Hoewel ik hier al meerdere beoordelingen heb gelezen van personen dat ze het restaurant vrij prijzig vinden, kan ik alleen maar zeggen dat dit voor ons heel goed meeviel. De prijzen staan in de menu en men kan dus op voorhand goed weten wat men zal betalen. Er staan inderdaad wel enkele dure gerechten in het menu, maar volgens mij kan je in dit restaurant zowel duur als voor een normale prijs eten. Wie wat meer wil, moet meer betalen ;)

8 januari 2018 beoordeeld

Bediening was “ongeïnteresseerd”, hoofdgerecht was totaal niet datgene wat er op de kaart werd geboden. Op het bord “gegooide” kip, houtskool geroosterd (????) met een hele pot appelmoesachtige smeurie daaroverheen. Ik weet niet waar de crew is gebleven van weleer?

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke zalm, vriendelijke bediening en een prachtige lokatie. Echte aanrader. Beenham was precies zoals hij hoort te zijn. Aanrader!

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig pand, je kijkt je ogen uit. Personeel niet echt heel gastvrij. Hoge prijzen voor het eten. Jammer

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Avond met zevental personen doorgebracht. Ondanks de drukte kwam het eten vrij vlot. Het personeel deed zijn best maar de drukte speelde hen parten waardoor er een paar fouten in de bediening slopen (extra portie frieten vergeten, slaatje kwam pas aan het einde toen iedereen al gegeten had ,...)

Reizigers die Pakhuis bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Pakhuis geweest? Deel je ervaringen!