“Heerlijke ribbetjes”
Beoordeling van Amadeus Ghent 2

Amadeus Ghent 2
Geclassificeerd als nr. 49 van 958 Restaurants in Gent
Beschrijving: Amadeus Gent 2 is een van de fijnste restaurants om als bedrijf jezelf ook te presenteren, bedrijfsuitjes, feesten en gewoon lekker een diner met de familie of met 2 is allemaal mogelijk, een unieke zaak met een fijne en speciale uitstraling in een zeer mooi pand. Ribben onbeperkt komen eten doe je bij ons, maar ook de lekkere Irisch coffee zeker niet vergeten achteraf. Naast ribben hebben we tal van andere gerechten op het menu staan. Naast de standaard openingsuren zijn er ook vanaf 25 personen uitzonderingen mogelijk, schrijf ons gerust via het contactformulier.
5 december 2017 beoordeeld

Toffe bediening, zalige ribbetjes en overheerlijke saus op de aardappel in de schil. Ook de rode huiswijn werd zeer goed gesmaakt.

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier naartoe vanwege de goede recensies. Het eten vonden we niet fantastisch. We hebben betere spareribs gehad, tomatensoep was meer een tomatenbouillon. Het is een massa restaurant en binnen een half uur kun je weer buiten staan. De bediening is wel vriendelijk. Tafels staan dicht op elkaar en je kunt het gesprek van een ander horen, dus weinig privacy.

Voor ons geen aanrader.

14 november 2017 beoordeeld

Amadeus is qua ribbetjes toch wel hét restaurant om naar toe te gaan, als je mag geloven wat iedereen zegt. Het was wel een leuke ervaring, maar toch niet zoals verwacht. Met een groepje vrienden gingen we s'avonds eten en we hadden wel zin in ribbetjes en dus werd het Amadeus. Het eten was zeer goed, de ribbetjes waren heel lekker, de aardappel die je erbij kreeg uit de oven (in zilverpapier) met een soort sausje dat ieder van ons herkende, maar niet kon thuiswijzen, was net die extra touch die het nodig had. Over het eten niets slechts op te merken, de service was net van iets mindere kwaliteit. We hadden gereserveerd om 20:00 en er was nog heel wat volk in het restaurant aanwezig, alle tafels (boven en beneden) waren volzet, want goed is voor hun omzet, maar naar mijn menig zouden ze het beter toch wat kleinschaliger houden. Ten eerste duurde het 40 minuten vooraleer ze onze bestelling kwamen opnemen, alle grotere groepen kregen namelijk voorrang. Toen we onze borden zagen kwamen, ging de opdienster ermee naar een tafel die net besteld had, zij waren met drie, wij waren met drie, de verwarring is wel te begrijpen. We kregen ons eten dan uiteindelijk om 21:30 en tegen die tijd was ik na toch redelijk hangry (angry + hungry). Gelukkig maakte het gezelschap veel goed. We hebben dan maar meteen de rekening gevraagd toen ze onze borden kwamen halen zodat we niet zouden moeten blijven zitten wachten tot iemand passeerde de rekening nog eens te vragen.

Overall experience:

De bekendste plaats om ribbetjes te ete en je moet het zeker eens geprobeerd hebben, dat zeker, want het is wel iets uniek, maar de service kon toch wel beter. Neem zeker je tijd als je in gedachten hebt om te eten in Amadeus is de tip die ik meegeef!.

7 november 2017 beoordeeld

Als je van ribbetjes houd ben je hier aan het juiste adres. Je eet er zoveel je wil en ook de bijhorende super lekkere aardappel kan je altijd bij vragen. En dit voor maar 17,95 euro. Echt de moeite om eens langs te gaan, maar wel reserveren want anders riskeer je geen plaats te hebben.

1 november 2017 beoordeeld

Heel lekkere spareribs en zoveel je wil. Het enige minpunt is dat als je tijd er op zit, je er ook uit moet. Toch een aanrader.

Reizigers die Amadeus Ghent 2 bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Amadeus Ghent 2 geweest? Deel je ervaringen!