“Voor goeie oude Vlaamse kost”
Beoordeling van 't Vosken

't Vosken
Geclassificeerd als nr. 105 van 951 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor goeie oude Vlaamse kost moet je bij ‘t vosken zijn. Verwacht geen sterrenmaaltijd, maar een degelijk bord, soms moet dat niet meer zijn. Klassiekers als Gentse waterzooi en stoverij staan er op de kaart.

Datum van bezoek: augustus 2020

19 juli 2020 beoordeeld

We komen hier vaak en zijn nooit leurgesteld. Eerlijke en lekkere , aangename Bediening, correct geprijsd

Datum van bezoek: juli 2020
5 juli 2020 beoordeeld

Wilde iets vragen aan de bediende maar die reageerde fel: ‘WACHTEN MEVROUW’. Ik kom hier nooit meer terug tenzij ze iets aan het personeel doen.

Datum van bezoek: juni 2020
6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nog even een afzakkertje voor we ons dagje Gent beëindigen. Leuke zaak gezellig. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2020
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk ondanks de drukte. Als het restaurant vol zit, zit je wel wat dicht op elkaar maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de kwaliteit van het eten en het personeel

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die 't Vosken bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In 't Vosken geweest? Deel je ervaringen!