Curiosity48518434759

Perfect voor een weekendje Gent!

Beoordeling van Ganda Rooms & Suites
5,0 van 5 bollen20 mei 2024 beoordeeld
Samen met mijn partner zijn we een weekendje in Gent geweest. We hebben een weg fijn verblijf gehad! De hostels was zeer vriendelijk. We hebben een gastvrij ontvangst gehad. Het gebouw en de kamers waren heel mooi en goed onderhouden!
De kamer was erg schoon en netjes. Het bed was comfortabel en de douche was ook heel fijn. Kortom dit is zeker een aanrader!!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 weken geleden
Hartelijk dank voor jullie bezoek en fijne review!
0.6 km van Ganda Rooms & Suites
Volledig restitueerbaar
1.0 km van Ganda Rooms & Suites
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 14 mei 2024

Een mooie rustige kamer op wandelafstand van het centrum van Gent
Mooi, verzorgde badkamer en toffe keuken waar we genoten van het super-heerlijke,gevarieerde, vers klaargemaakte ontbijt (ik proefde daar de beste confituur ooit)
Leuk dakterras
Zeer aangename, vriendelijke en behulpzame gastvrouw en - heer

Meer dan een aanrader !
Wij vertellen het met plezier verder en gaan zeker nog eens terug

Kamertip: Genieten met een grote G !
Datum van verblijf: mei 2024
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2024

Het doet ons echt plezier te lezen dat jullie het echt fijn vonden bij ons!
Altijd welkom als jullie naar Gent komen!

Beoordeeld op 16 maart 2024

Het pand is echt een juweeltje en we werden meteen heel hartelijk ontvangen. We verbleven in de suite die van alle luxe is voorzien. De locatie is ook ideaal, heel handig met een parkeergarage om de hoek. Het was een super ervaring, een absolute aanrader!

Datum van verblijf: maart 2024
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2024

Heel hartelijk dank voor deze lieve woorden en jullie bezoek bij ons. Het doet ons plezier dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. Altijd welkom hier bij ons in Gent.

Beoordeeld op 16 februari 2024

Super fijn verblijf met unieke royale en smaakvolle kamers. Heerlijk wakker worden in dit mooie hotel met super ontbijt. Je loopt daarna zo het gezellige oude deel van Gent in.

De kamers zijn heerlijke stil en de sfeer van het hotel past bovendien helemaal bij Gent en maakt daarmee de beleving van het verblijf compleet.

Datum van verblijf: februari 2024
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2024

Hartelijk dank voor jullie leuke reactie. Erg fijn te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons.
Altijd van harte welkom als jullie in Gent zijn.

Beoordeeld op 28 oktober 2023

Top! Alles klopt... de kamer is royaal en erg mooi, ontbijt perfect, lokatie uitstekend en de ontvangst zeer vriendelijk en gastvrij. Niets te wensen... Daarnaast vonden wij het verblijf gezellig en zeer sfeervol. Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2023
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2023

Heel hartelijk dank voor jullie fijne reactie.

Beoordeeld op 7 oktober 2023

Wat een gastvrije mensen zijn het. Zeer vriendelijk en geïnteresseerd. De kamers zijn mooi en ruim. Het ontbijt wordt ter plekke klaar gemaakt voor je. Zeker een accommodatie om terug te komen. Dus zoek je nog een mooie en gezellige B&B…aarzel niet.

Kamertip: Niet twijfelen, gewoon doen.
Datum van verblijf: oktober 2023
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2023

Het was een waar plezier jullie hier te mogen verwelkomen!