Fearless51813348311

Pareltje in het stadscentrum

Beoordeling van Ganda Rooms & Suites
5,0 van 5 bollen16 mrt 2024 beoordeeld
Het pand is echt een juweeltje en we werden meteen heel hartelijk ontvangen. We verbleven in de suite die van alle luxe is voorzien. De locatie is ook ideaal, heel handig met een parkeergarage om de hoek. Het was een super ervaring, een absolute aanrader!
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 mrt 2024
Heel hartelijk dank voor deze lieve woorden en jullie bezoek bij ons. Het doet ons plezier dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. Altijd welkom hier bij ons in Gent.
0.6 km van Ganda Rooms & Suites
0.7 km van Ganda Rooms & Suites
Bar/lounge
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 16 februari 2024

Super fijn verblijf met unieke royale en smaakvolle kamers. Heerlijk wakker worden in dit mooie hotel met super ontbijt. Je loopt daarna zo het gezellige oude deel van Gent in.

De kamers zijn heerlijke stil en de sfeer van het hotel past bovendien helemaal bij Gent en maakt daarmee de beleving van het verblijf compleet.

Datum van verblijf: februari 2024
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2024

Hartelijk dank voor jullie leuke reactie. Erg fijn te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons.
Altijd van harte welkom als jullie in Gent zijn.

Beoordeeld op 28 oktober 2023

Top! Alles klopt... de kamer is royaal en erg mooi, ontbijt perfect, lokatie uitstekend en de ontvangst zeer vriendelijk en gastvrij. Niets te wensen... Daarnaast vonden wij het verblijf gezellig en zeer sfeervol. Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2023
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2023

Heel hartelijk dank voor jullie fijne reactie.

Beoordeeld op 7 oktober 2023

Wat een gastvrije mensen zijn het. Zeer vriendelijk en geïnteresseerd. De kamers zijn mooi en ruim. Het ontbijt wordt ter plekke klaar gemaakt voor je. Zeker een accommodatie om terug te komen. Dus zoek je nog een mooie en gezellige B&B…aarzel niet.

Kamertip: Niet twijfelen, gewoon doen.
Datum van verblijf: oktober 2023
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2023

Het was een waar plezier jullie hier te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 27 maart 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad in een mooie suite. Het pand is in het historisch centrum, maar ligt zo rustig. Het ontbijt was heerlijk,wat opgediend wordt in de mooie woonkeuken van het pand. Warme gastvrijheid van Annik en Kristof.

Een plek om zeker naar terug te keren.

Datum van verblijf: maart 2023
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2023

Dank voor de lieve woorden Tina!
Graag tot een volgende keer.
Annik & Kristof

Beoordeeld op 14 januari 2023

Wat een parel in Gent! Centraal gelegen op loopafstand van alles wat je wil zien en toch zo heerlijk rustig, ligt GANDA rooms & suites. We hadden een kamer met het beste bed “ever” (en ik slaap vaak in hotels)!
Heerlijke regendouche met producten van een gekend merk en ook een haardroger en slippers zijn aanwezig.
Een plek die voelt als thuis, met koffie en lekkers in de woonkamer en een gezellig ontbijt in de keuken aan de grote tafel.
Mocht je twijfelen …niet nodig!
GANDA rooms & suites is echt heel goed !!!

Datum van verblijf: januari 2023