Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 147
Hotels.comUS$ 147
PricelineUS$ 147
TravelocityUS$ 147
Agoda.comUS$ 147
eDreamsUS$ 147
Beoordeeld op 28 maart 2022

Ik verbleef afgelopen voor de 2e keer in relatief korte tijd in dit kleinschalige boutique hotel. Wat een oase van rust als ik hier aankom. Met aandacht voor kleine details en heel veel aandacht voor de persoon. Het ligt niet geheel in het drukke centrum. Echter wel dichtbij genoeg om alle hotstops eenvoudig te kunnen bereiken. Niettemin is Gent een groene, echt duurzame stad. Duis overal is wel een fiets te huren. De kamers zijn zalig. En het ontbijt, dichtbij de keuken is altijd voer voor een inspirerend gesprek met een van de eigenaren. Ik kan Ganda van harte aanbevelen voor minimaal 2 nachten of meer. Ik kom graag weer terug bij het volgende sportieve Event in de buurt. Groet. Gerwin van Eldik

Datum van verblijf: maart 2022
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2022

Beste Gerwin,
Het was opnieuw erg fijn jou positieve vibe te mogen ervaren! Super gefeliciteerd ook met de mooie tijd en tot een volgende keer! À & K

Beoordeeld op 20 maart 2022

Super fijn! Prachtig mooie kamers, vriendelijk en persoonlijk. Heerlijk ontbijt met verse producten en om de hoek van het centrum maar toch rustig. Wij hebben het erg fijn gehad en zouden zeker terug komen.

Datum van verblijf: maart 2022

Heel hartelijk dank voor jullie bezoek en deze fijne woorden!

Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, ruime kamer met een heerlijk bed in het gezellige centrum van Gent. Het ontbijt was vers, eitjes speciaal op verzoek gekookt en de eigengemaakte jam en yoghurt top! Prima keuze voor een lekker weekendje Gent!

Datum van verblijf: maart 2022
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2022

Hartelijk dank voor de leuke review!

Beoordeeld op 13 maart 2022

We zijn dit weekend sinds lange tijd samen weg en boekten een nacht hier. Een zeer prettig ontvangst en een hele nette en goed verzorgde B&B. Van alle gemakken voorzien, netjes verzorgd en goed schoongemaakt!
De kamers zijn ruim, goed voorzien van alle gemakken en compleet. We genoten ook van een heerlijk ontbijt, met verse yoghurt, een gebakken of gekookt ei op bestelling en lekkere koffie!
Echt een aanrader om gebruik van te maken!!

Beste Jasper,
Super fijn jullie te mogen verwelkomen.
Tot een volgende keer!
Annik & Kristof

Beoordeeld op 19 februari 2022

Deze B&B - gevestigd in een prachtig herenhuis in het al even mooie Gent - scoort uitstekend op alle vlakken : communicatie, onthaal en gastvrijheid, hygiëne, comfort kamer en sanitair,ontbijt ,ligging, prijs-kwaliteit.
100 % aan te raden !

Datum van verblijf: februari 2022
Kristof Van Muylem, Owner van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2022

Hartelijk dank voor jullie bezoek en deze lieve woorden!