Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 147
PricelineUS$ 147
Hotels.comUS$ 147
TravelocityUS$ 147
Agoda.comUS$ 147
eDreamsUS$ 147
Beoordeeld op 20 maart 2022

Super fijn! Prachtig mooie kamers, vriendelijk en persoonlijk. Heerlijk ontbijt met verse producten en om de hoek van het centrum maar toch rustig. Wij hebben het erg fijn gehad en zouden zeker terug komen.

Datum van verblijf: maart 2022
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2022

Heel hartelijk dank voor jullie bezoek en deze fijne woorden!

Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, ruime kamer met een heerlijk bed in het gezellige centrum van Gent. Het ontbijt was vers, eitjes speciaal op verzoek gekookt en de eigengemaakte jam en yoghurt top! Prima keuze voor een lekker weekendje Gent!

Datum van verblijf: maart 2022
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2022

Hartelijk dank voor de leuke review!

Beoordeeld op 13 maart 2022

We zijn dit weekend sinds lange tijd samen weg en boekten een nacht hier. Een zeer prettig ontvangst en een hele nette en goed verzorgde B&B. Van alle gemakken voorzien, netjes verzorgd en goed schoongemaakt!
De kamers zijn ruim, goed voorzien van alle gemakken en compleet. We genoten ook van een heerlijk ontbijt, met verse yoghurt, een gebakken of gekookt ei op bestelling en lekkere koffie!
Echt een aanrader om gebruik van te maken!!

Beste Jasper,
Super fijn jullie te mogen verwelkomen.
Tot een volgende keer!
Annik & Kristof

Beoordeeld op 19 februari 2022

Deze B&B - gevestigd in een prachtig herenhuis in het al even mooie Gent - scoort uitstekend op alle vlakken : communicatie, onthaal en gastvrijheid, hygiëne, comfort kamer en sanitair,ontbijt ,ligging, prijs-kwaliteit.
100 % aan te raden !

Datum van verblijf: februari 2022
Kristof Van Muylem, Owner van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2022

Hartelijk dank voor jullie bezoek en deze lieve woorden!

Beoordeeld op 9 februari 2022

in dit majestueuze burgerhuis in het centrum van de stad Gent lijkt het alsof niemand in de stad leeft, want je ervaart hier de absolute stilte... Wij werden er op gemeende koninklijke wijze verwelkomd door eigenaar Kristof, die geen enkel detail aan het toeval overlaat. Het historische gebouw werd met respectvolle smaak gerestaureerd tot een unieke verblijfplaats met 8 idem dito ingerichte, ingetogen chique kamers, inclusief verschillende terrassen. Wij vonden het dé ideale plek voor een meerdaagse brainstorm, om in perfect ongestoorde rust te kunnen toeven. Grote klasse vanuit verschillende invalshoeken

Kamertip: ongeacht het type is elke kamer uniek met erg veel comfort
Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2022

Beste Guido,

Het was voor ons ook erg fijn jullie hier te verwelkomen. We wensen jullie veel succes voor de verdere uitwerking van al de plannen die hier besproken werden. Altijd welkom in de toekomst.
Vriendelijke groet,
Annik & Kristof