Beoordeeld op 13 maart 2022

We zijn dit weekend sinds lange tijd samen weg en boekten een nacht hier. Een zeer prettig ontvangst en een hele nette en goed verzorgde B&B. Van alle gemakken voorzien, netjes verzorgd en goed schoongemaakt!
De kamers zijn ruim, goed voorzien van alle gemakken en compleet. We genoten ook van een heerlijk ontbijt, met verse yoghurt, een gebakken of gekookt ei op bestelling en lekkere koffie!
Echt een aanrader om gebruik van te maken!!

Datum van verblijf: maart 2022
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2022

Beste Jasper,
Super fijn jullie te mogen verwelkomen.
Tot een volgende keer!

Beoordeeld op 19 februari 2022

Deze B&B - gevestigd in een prachtig herenhuis in het al even mooie Gent - scoort uitstekend op alle vlakken : communicatie, onthaal en gastvrijheid, hygiëne, comfort kamer en sanitair,ontbijt ,ligging, prijs-kwaliteit.
100 % aan te raden !

Datum van verblijf: februari 2022
Kristof Van Muylem, Owner van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2022

Hartelijk dank voor jullie bezoek en deze lieve woorden!

Beoordeeld op 9 februari 2022

in dit majestueuze burgerhuis in het centrum van de stad Gent lijkt het alsof niemand in de stad leeft, want je ervaart hier de absolute stilte... Wij werden er op gemeende koninklijke wijze verwelkomd door eigenaar Kristof, die geen enkel detail aan het toeval overlaat. Het historische gebouw werd met respectvolle smaak gerestaureerd tot een unieke verblijfplaats met 8 idem dito ingerichte, ingetogen chique kamers, inclusief verschillende terrassen. Wij vonden het dé ideale plek voor een meerdaagse brainstorm, om in perfect ongestoorde rust te kunnen toeven. Grote klasse vanuit verschillende invalshoeken

Kamertip: ongeacht het type is elke kamer uniek met erg veel comfort
Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2022

Beste Guido,

Het was voor ons ook erg fijn jullie hier te verwelkomen. We wensen jullie veel succes voor de verdere uitwerking van al de plannen die hier besproken werden. Altijd welkom in de toekomst.
Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 1 februari 2022

Ganda is een absolute aanrader. Historisch pand dat met veel smaak is verbouwd en ingericht, op 5 minuten loopafstand van het historisch centrum. Fantastische gastheer en gastvrouw, aandachtig en behulpzaam. Erg goed bed. Vanwege rugproblemen is dat voor ons belangrijk. Moderne goede badkamer. Fantastisch ontbijt, dat je extra reserveert en dat raden we iedereen aan. Tipje: brocante op een steenworp afstand, erg leuk. We hopen hier nog vaker terug te kunnen komen!

Kamertip: alle kamers zijn prachtig, wij kregen (als extra service) een upgrade naar een grotere kamer, begane grond.
Datum van verblijf: januari 2022
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2022

Zo fijn jullie 3 dagen te zien genieten van Gent en van ons huis!! Heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 11 januari 2022

Leuk echtpaar wat hier een gezellig hotel concept heeft neergezet en bestiert. Een rondleiding door het hele pand tot aan het dakterras aan toe. Een warm ongecompliceerd welkom waardoor je het gevoel hebt dat je al eerder bent geweest.
mooi centraal gelegen, we konden alles lopen. Prima ingerichte kamer met hoge plafonds wat veel ruimte creeert. Prima functionele badkamer met een goede douche straal en prettige amenities.

Kamertip: wij hadden een kamer op de groundfloor met uitzicht op een leuke patio. Deze kamer was al ruim maar er zijn ook nog suites.
Datum van verblijf: december 2021
Annik Fantin, Eigenaar van Ganda Rooms & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2022

Hartelijk dank voor deze leuke woorden! We vinden het zo fijn wanneer mensen zich thuis voelen bij ons!
Graag tot een volgende keer!