“Bestaat nog wel, heet nu ELIA”
Beoordeling van Griekse Snack

Griekse Snack
Geclassificeerd als nr. 439 van 1.020 Restaurants in Gent
Keukens: Grieks
27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, verhuisd naar Belzele , Evergem. Langs de Brugse Vaart, parking voor se deur, ook bereikbaar met openbaar vervoer. Grote tuin. Zeer vriendelijke uitbaters.

Datum van bezoek: april 2017

14 april 2017 beoordeeld

Via deze site vonden we een leuk? Grieks adresje in Gent.
Gisteren middag stonden we aan de deur en wat bleek?
Restaurant dicht en leeg.
Misschien best van de Tripadvisor site weghalen voordat andere mensen dit ook tegenkomen.

Datum van bezoek: april 2017
22 december 2016 beoordeeld

Grote lekkere porties voor een heel scherpe prijs! Vriendelijke eigenaars! Hier ga je nooit met een lege maag of lege portemonnee naar huis.

Datum van bezoek: januari 2016
14 november 2016 beoordeeld

Prijs/kwaliteit uitstekend - na een dag winkelen in Gent het beste adres om de dag af te sluiten.
Het voorrecht is voldoende als maaltijd.

Datum van bezoek: juni 2016
6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een super fan van de Griekse keuken! Dit restaurant (dat zijn naam dringend moet veranderen ;-)), heeft me 100% voldoening gebracht! Heerlijk eten aan een eerlijke prijs! Lekker en uitmuntend!!!! Dank je wel aan die ene speciale persoon die me terug naar mijn geliefde "Griekenland" heeft gebracht!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Griekse Snack bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Griekse Snack geweest? Deel je ervaringen!