“bestaat niet meer!!!”

Griekse Snack
Geclassificeerd als nr. 419 van 997 Restaurants in Gent
Keukens: Grieks
14 april 2017 beoordeeld

Via deze site vonden we een leuk? Grieks adresje in Gent.
Gisteren middag stonden we aan de deur en wat bleek?
Restaurant dicht en leeg.
Misschien best van de Tripadvisor site weghalen voordat andere mensen dit ook tegenkomen.

22 december 2016 beoordeeld

Grote lekkere porties voor een heel scherpe prijs! Vriendelijke eigenaars! Hier ga je nooit met een lege maag of lege portemonnee naar huis.

14 november 2016 beoordeeld

Prijs/kwaliteit uitstekend - na een dag winkelen in Gent het beste adres om de dag af te sluiten.
Het voorrecht is voldoende als maaltijd.

6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een super fan van de Griekse keuken! Dit restaurant (dat zijn naam dringend moet veranderen ;-)), heeft me 100% voldoening gebracht! Heerlijk eten aan een eerlijke prijs! Lekker en uitmuntend!!!! Dank je wel aan die ene speciale persoon die me terug naar mijn geliefde "Griekenland" heeft gebracht!

9 oktober 2016 beoordeeld

We komen hier ondertussen al vele jaren en het blijft ons elke keer weer opvallen hoe lekker je hier kan eten voor bitter weinig geld.
Verwacht hier geen pareltjes van borden, maar gewoon lekker eten!!
Een absolute aanrader in Gent!!

Reizigers die Griekse Snack bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Griekse Snack geweest? Deel je ervaringen!