“Deugddoende lunch.”
Beoordeling van Le Petit Botanique

Le Petit Botanique
Geclassificeerd als nr. 265 van 1.020 Restaurants in Gent
15 april 2018 beoordeeld

Samengevat: recupmateriaal, kringloopwinkels, levende vers eten. sfeer !

Dààr naartoe met een groepje lawaai makende (ex) leerkrachten.
Tafel keurig gereserveerd; vriendelijke ontvangst.
Uiteraard een "porto" (om een overleden collega te eren) vooraf. Middagschotel van de week verorberd. Echt levende vers. Biertje gedronken. Maar boven alles van de gezelligheid genoten. Geen vijf sterren resto, maar een vijf sterren gezellige sfeer. Och ja, betaald hebben wij ook, maar niet erg veel.
Zeker tot een volgende keer !

Datum van bezoek: februari 2018

22 september 2017 beoordeeld

Ik werk in Gent en wanneer ik in de buurt ben tijdens mijn lunch pauze, dan spring ik heel graag binnen. Op het (uithang)bord zie je meteen wat de dagmenu is en dan is het kiezen. Verwacht geen overvloed aan keuze, verwacht een heerlijk bordje eten. Wanneer ik alleen ben, dan neem ik graag plaats aan de grote tafel. Met een beetje geluk krijg je een leuke gesprekspartner als extraatje.
En ze hebben Almdudler!

Datum van bezoek: juli 2017
11 maart 2017 beoordeeld

alles was tiptop in orde , tafels netjes gedekt , het eten perfect alles vers op het bord en een vlotte bediening . Bedankt heren, wij komen graag terug.

Datum van bezoek: maart 2017
8 december 2016 beoordeeld

Lekker eten, goede sfeer, aangename bediening. Wat zou ik meer willen? Alles kraakvers, uit eigen moestuin.

Datum van bezoek: december 2016
22 juli 2016 beoordeeld

Super om zowel te lunchen als avondeten. Gezellig interieur, ideaal voor met vrienden iets te gaan eten. Keuze uit verschillende plantaardige gerechten. Niets op aan te merken!

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Le Petit Botanique bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Le Petit Botanique geweest? Deel je ervaringen!