“Lekker gegeten en perfecte locatie”
Beoordeling van De Kuip Van Gent

De Kuip Van Gent
Geclassificeerd als nr. 619 van 1.007 Restaurants in Gent
9 september 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening en ons eten werd snel geserveerd. Ik nam de salade geitenkaas die ik zeer lekker vond, wel wat aan de weinige kant (vooral weinig sla in de salade) maar met de frietjes als supplement wel voldoende. Mijn broer nam de suggestie van konijn en vond dit ook zeer lekker, wel vond hij de portie ook eerder weinig. Wij hebben lekker gegeten en komen zeker nog eens terug!

7 september 2018 beoordeeld

Typisch een restaurant dat zich richt op toeristen die ze daarna toch nooit meer terugzien. Kort samengevat is het duur en de kwaliteit is niet wat het moet zijn. Bovendien is de menukaart misleidend. Op de menukaart staat "Cola" vermeld. Wat je krijgt is echter geen echte Coca Cola, maar een of ander fake afkooksel zonder veel bruis. Het flesje krijg je er niet bij en het glas van mijn vrouw was maar goed voor de helft gevuld. Op de foto kan je zien hoe we het glas gekregen hebben, nog voor er één keer van gedronken werd. Haal daar nog de ijsblokjes en het citroentje uit en er blijft haast niets meer over. Of het glas half vol is of half leeg, daar kan je over discussiëren, maar wij hebben alleszins wel de volle pot mogen betalen! Om te eten bestelden wij een spaghetti bolognese en een tagliatelli met scampi. Slecht kan ik het niet noemen, maar veel stelde het ook niet voor. De saus bij de tagliatelli was flets van smaak en de scampi waren overdreven gekruid en hard. Hierdoor kreeg je nog meer dorst. Goed gezien als je halve cola's verkoopt aan 2,60 euro. Jammer dat we ons hier hebben laten aan vangen, wetende dat veel restaurants op toeristische plaatsen dezelfde formule hanteren.

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gegeten, maar gelukkig ook niet gedaan. Overtrokken tent, midden op het plein, maar slecht. Vroeg om groene thee, kreeg ik niet. Mijn vriend had een cappuchino, maar dat was net water. Bediening zeer onvriendelijk.

1 augustus 2018 beoordeeld

we kwamen met de familie iets eten hebben 10min voor het resto gestaan, geen aanspreking, kwil nie veel kwijt maar kijk gwn naar de tafels en het zegt al genoeg wat een rot plek het is...

25 juli 2018 beoordeeld

lunchmenu besteld voor 16€ tijdens de Gentse Feesten
salade met verse zalm : verschrikkelijk (de zalm was verstopt tussen een geschifte bearnaise) meer saus als zalm
daarna steak met frietjes en een slaatje met een vieze mosterdvinaigrette : waarom ?

Als je geen deftig menuutje aan 16€ kan bieden : doe het dan niet
Men vroeg ons na het voorgerecht of het lekker was ?
Ik zei duidelijk met overtuiging neen : heb jij iemand gezien of gehoord ........

Gelukkig dat we maar een goedkoop menuutje gekozen hebben. Stel je voor dat we iets anders hadden gekozen aan de volle pot

Reizigers die De Kuip Van Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Kuip Van Gent geweest? Deel je ervaringen!