“Niet aan te raden”
Beoordeling van De Kuip Van Gent

De Kuip Van Gent
Geclassificeerd als nr. 672 van 1.018 Restaurants in Gent
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gegeten, maar gelukkig ook niet gedaan. Overtrokken tent, midden op het plein, maar slecht. Vroeg om groene thee, kreeg ik niet. Mijn vriend had een cappuchino, maar dat was net water. Bediening zeer onvriendelijk.

1 augustus 2018 beoordeeld

we kwamen met de familie iets eten hebben 10min voor het resto gestaan, geen aanspreking, kwil nie veel kwijt maar kijk gwn naar de tafels en het zegt al genoeg wat een rot plek het is...

25 juli 2018 beoordeeld

lunchmenu besteld voor 16€ tijdens de Gentse Feesten
salade met verse zalm : verschrikkelijk (de zalm was verstopt tussen een geschifte bearnaise) meer saus als zalm
daarna steak met frietjes en een slaatje met een vieze mosterdvinaigrette : waarom ?

Als je geen deftig menuutje aan 16€ kan bieden : doe het dan niet
Men vroeg ons na het voorgerecht of het lekker was ?
Ik zei duidelijk met overtuiging neen : heb jij iemand gezien of gehoord ........

Gelukkig dat we maar een goedkoop menuutje gekozen hebben. Stel je voor dat we iets anders hadden gekozen aan de volle pot

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was degelijk goed. De vrouwelijke bediening vriendelijk,de heer wat minder.
Lekkere garnaalkroketten. Tagliatelli eerder basic qua smaak.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons beiden Gents stoofvlees besteld met frieten.
Wij zelf van Dendermonde zijnde.......
Moet toegeven, voldoende lekker stoofvlees, zelfgemaakt stoofvlees met overheerlijke saus met kruiden. Portie voldoende. Echte lekkere frieten.
Komen zeker nog terug!!

Reizigers die De Kuip Van Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Kuip Van Gent geweest? Deel je ervaringen!