“Willen maar niet kunnen”
Beoordeling van De Kuip Van Gent

De Kuip Van Gent
Geclassificeerd als nr. 637 van 1.013 Restaurants in Gent
25 juli 2018 beoordeeld

lunchmenu besteld voor 16€ tijdens de Gentse Feesten
salade met verse zalm : verschrikkelijk (de zalm was verstopt tussen een geschifte bearnaise) meer saus als zalm
daarna steak met frietjes en een slaatje met een vieze mosterdvinaigrette : waarom ?

Als je geen deftig menuutje aan 16€ kan bieden : doe het dan niet
Men vroeg ons na het voorgerecht of het lekker was ?
Ik zei duidelijk met overtuiging neen : heb jij iemand gezien of gehoord ........

Gelukkig dat we maar een goedkoop menuutje gekozen hebben. Stel je voor dat we iets anders hadden gekozen aan de volle pot

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was degelijk goed. De vrouwelijke bediening vriendelijk,de heer wat minder.
Lekkere garnaalkroketten. Tagliatelli eerder basic qua smaak.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons beiden Gents stoofvlees besteld met frieten.
Wij zelf van Dendermonde zijnde.......
Moet toegeven, voldoende lekker stoofvlees, zelfgemaakt stoofvlees met overheerlijke saus met kruiden. Portie voldoende. Echte lekkere frieten.
Komen zeker nog terug!!

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mosselen met verse frieten besteld voor 23€. De mosselen waren niet gekruid. Een pot gevuld met water en groenten. Bestelling kwam na 5 min en dat is veel te snel als je kwaliteit verwacht op je bord. De frieten waren precies doorweekt. Het plaatje van mijn vriendin was wel lekker al vond ze dat de tagliatelle te ver gekookt was. Om de rekening te vragen, duurde het langer dan verwacht. Eerste keer een laatste keer.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat mindere beoordelingen gelezen te hebben toch de gok genomen (mede omdat alle andere vol zaten) en positief verrast. Ging zitten met het idee dat we zo weer klaar waren door de snelheid van het serveren maar was blij verrast. Drankjes inderdaad vlot (positief) en de gerechten normale serveertijd waardoor we de hele avond lekker hebben kunnen tafelen. Vind het buiten onder de heater persoonlijk gezelliger dan de wat ouderwetse binnenplaatsen maar dat is persoonlijke smaak.
Bediening erg vriendelijk, niets op aan te merken!

Reizigers die De Kuip Van Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Kuip Van Gent geweest? Deel je ervaringen!