“Lekker hoeft niet duur te zijn”
Beoordeling van De Kuip Van Gent

De Kuip Van Gent
Geclassificeerd als nr. 672 van 1.018 Restaurants in Gent
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons beiden Gents stoofvlees besteld met frieten.
Wij zelf van Dendermonde zijnde.......
Moet toegeven, voldoende lekker stoofvlees, zelfgemaakt stoofvlees met overheerlijke saus met kruiden. Portie voldoende. Echte lekkere frieten.
Komen zeker nog terug!!

Datum van bezoek: mei 2018

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mosselen met verse frieten besteld voor 23€. De mosselen waren niet gekruid. Een pot gevuld met water en groenten. Bestelling kwam na 5 min en dat is veel te snel als je kwaliteit verwacht op je bord. De frieten waren precies doorweekt. Het plaatje van mijn vriendin was wel lekker al vond ze dat de tagliatelle te ver gekookt was. Om de rekening te vragen, duurde het langer dan verwacht. Eerste keer een laatste keer.

Datum van bezoek: juni 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat mindere beoordelingen gelezen te hebben toch de gok genomen (mede omdat alle andere vol zaten) en positief verrast. Ging zitten met het idee dat we zo weer klaar waren door de snelheid van het serveren maar was blij verrast. Drankjes inderdaad vlot (positief) en de gerechten normale serveertijd waardoor we de hele avond lekker hebben kunnen tafelen. Vind het buiten onder de heater persoonlijk gezelliger dan de wat ouderwetse binnenplaatsen maar dat is persoonlijke smaak.
Bediening erg vriendelijk, niets op aan te merken!

22 april 2018 beoordeeld

Tijdens een zonovergoten zaterdag in de vooravond gegeten op het terras, leuke vriendelijke bediening. De mosselen waren niet wauw, steak was goed en idem dito voor de asperges op Vlaamse wijze + verse fritjes.
Overall, prijs/kwaliteit ok ( ongeveer 100 euro voor 3 personen, hoofdgerecht, dessert en drank )

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel kent het verschil niet tussen filet purven ierse rib-eye. Bediening zeer slecht en onvoldoende ! Er moet nog veel aan gewerkt worden aan deze zaak

Reizigers die De Kuip Van Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Kuip Van Gent geweest? Deel je ervaringen!