“Gewoon goed”
Beoordeling van De Kuip Van Gent

De Kuip Van Gent
Geclassificeerd als nr. 620 van 1.006 Restaurants in Gent
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat mindere beoordelingen gelezen te hebben toch de gok genomen (mede omdat alle andere vol zaten) en positief verrast. Ging zitten met het idee dat we zo weer klaar waren door de snelheid van het serveren maar was blij verrast. Drankjes inderdaad vlot (positief) en de gerechten normale serveertijd waardoor we de hele avond lekker hebben kunnen tafelen. Vind het buiten onder de heater persoonlijk gezelliger dan de wat ouderwetse binnenplaatsen maar dat is persoonlijke smaak.
Bediening erg vriendelijk, niets op aan te merken!

22 april 2018 beoordeeld

Tijdens een zonovergoten zaterdag in de vooravond gegeten op het terras, leuke vriendelijke bediening. De mosselen waren niet wauw, steak was goed en idem dito voor de asperges op Vlaamse wijze + verse fritjes.
Overall, prijs/kwaliteit ok ( ongeveer 100 euro voor 3 personen, hoofdgerecht, dessert en drank )

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel kent het verschil niet tussen filet purven ierse rib-eye. Bediening zeer slecht en onvoldoende ! Er moet nog veel aan gewerkt worden aan deze zaak

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilde met 2 een terrasje pakken en wachtten tot de tafel met verwarmingslamp vrij was. De ober wees ons een andere tafel waarop wij zeiden ‘wij wachten op...’. Hij antwoordde met ‘pak een tafel voor 2’ en liep gelijk weg. De helft van het terras was leeg en de mensen die vertrokken aan ons gewilde tafeltje waren ook met 2.

‘Dan niet’, denken wij en lopen vervolgens bij de buren binnen. Dezelfde ober komt buiten en zegt dat het hier hetzelfde systeem is van dezelfde zaak.
Erg jammer... voor deze zaak, bij de concurrentie aan de overkant (toetswiet) worden bij bedient met een glimlach :)

18 maart 2018 beoordeeld

Opdringerige bediening, echt geen aanrader. De serveerster dringde haar suggesties op en bleef staan bij de tafel tot iedereen had gekozen. Nadat mijn steak goed doorbakken was terwijl ik saigant had besteld werd me verteld dat ‘saigant is een beetje doorbakken’. Wat een vreemde reactie was. Daarna heb ik heel lang moeten wachten op de steak, helemaal vergeten. De rest van het gezelschap was al klaar met eten toen ik mijn eten kreeg. Blijkbaar was ik een mikpunt geworden voor de serveerster. Toen ik nog bezig was met mijn dessert drong ze op dat ik moest dooreten en ‘het lekkerste niet mocht laten liggen’. Ik keek haar een beetje verdwaast aan waarna ze zei ‘spreek je geen Nederlands misschien?’ Ongelofelijk! Hier kom ik nooit meer!

Reizigers die De Kuip Van Gent bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In De Kuip Van Gent geweest? Deel je ervaringen!