“PICOBELLO!!! Een echte aanrader!”
Beoordeling van Bari

Bari
Geclassificeerd als nr. 33 van 985 Restaurants in Gent
Keukens: Italiaans
20 november 2023 beoordeeld

Een topchef in de keuken, werkt altijd met verse producten. De kreeft was overheerlijk. Een warm onthaal, onmiddellijk heb je een thuisgevoel. Er heerst een aangename sfeer, de bediening altijd met een brede glimlach. Zowel in de keuken als in de zaal is er oog voor elk detail. Op en top! Het beste Italiaans restaurant in de hele regio!

Datum van bezoek: november 2023

23 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontdekt via Tripadvisor en geboekt voor de lunch op zondag. We zochten een fijne eetplek voorafgaand aan theaterbezoek (opera) in het Capitole. De ontvangst zette direct de toon: hartelijk, warm, welkom, persoonlijk. En toen direct daarna de chef ons aan tafel de hand kwam schudden, waren wij qua sfeer al hélemaal om!
We aten vooraf garnalenkroketten, meloen met prosciutto en gegratineerde mosselen.
Het hoofdgerecht was zeetong, gamba’s met tartaarsaus en gamba’s met look. Súper!
We sloten af met sabayon en café glacé, plus koffie. Uiteraard een mooie witte Italiaan om de mond totaal te verwennen. Schitterend adres, zeer mooie gerechten, uitstekende bediening en een aangename rekening. We zijn zingend van geluk richting de opera gegaan! Toplunch!

Datum van bezoek: oktober 2023
6 september 2023 beoordeeld

Altijd even lekker. Wat je ook kiest van de kaart, het valt altijd mee.. Eenvoudig maar kwaliteit en steeds een verwelkomende en vriendelijke bediening. Hier komen we graag terug.

5 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekker gegeten, heerlijke ontvangst topkeuken en vriendelijke bediening. de ober weet wat hij doet! Als je zelf wmje flesje wijn wilt inschenken zie dan dat hij het niet ziet 😉
Klein gezellig tafelen. We raden aan om toch even vooraf te bellen daar er niet heel veel plaats is. De beperkte zitplaats word meer dan goed gemaakt met de kwaliteit van het eten.

Kleine hapjes komen vooraf om de kleine honger al wat te stillen.

3 september 2023 beoordeeld

De producten zijn topkwaliteit ,lekker,vers en dit is een plaats waar je gezellig kan tafelen met vrienden.

• Sfeer

Reizigers die Bari bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Bari geweest? Deel je ervaringen!