“Gezellig druk”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen op zaterdagavond. Het was er gezellig druk. Het eten was lekker: mixed vis, scampi diabolique en twee kindermenu's. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening. Als afsluiter kregen we nog een digestief van het huis.

Datum van bezoek: december 2017

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds weer worden we vriendelijk behandelt.
Heel gezellig restaurantje. De betere in gent.
Eten altijd lekker en verzorgd.
Aanrader

7 november 2017 beoordeeld

Wij namen de Mezze als hoofdgerecht, zo proef je verschillende dingen van de Griekse keuken.
Aangename en vlotte bediening.
Zeker aanrader als je fan bent van Griekse eten :)

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker en veel eten voor weinig geld. Prima service. Kijken goed wanneer ze iets kunnen doen. Er soms wel weinig op de kaart, maar goed te doen. Miste souvlaki bijvoorbeeld.

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker zeer joviale kelner rustig in de kleine zaal achterin. Mezze en calamares uitstekend. Gezellig

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Athene bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Athene geweest? Deel je ervaringen!