“Heerlijk gegeten in bijzondere setting”
Beoordeling van Amadeus Gent 1

Amadeus Gent 1
Geclassificeerd als nr. 80 van 958 Restaurants in Gent
Keukens: Barbecue, Belgisch, Nederlands
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Amadeus Gent 1 en Kaffee Amadeus , beide in het mooie patershol gelegen schuin tegenover elkaar. Het Kaffee is open op vrijdag en zaterdag en Gent 1 is 7 op 7 open voor de lekkerste à volonté ribben of een van de andere lekkere gerechten. Perfect geschikt voor teambuilding, feesten en partijen maar ook voor een familie etentje of een diner voor 2. We hebben in het Kaffee ruimte voor 45 personen en met Amadeus Gent 1 erbij komen we zeer ruim op 200 personen. Naast de standaard openingsuren zijn er ook vanaf 25 personen uitzonderingen mogelijk, schrijf ons gerust via het contactformulier.
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, fijne sfeer en een goede prijs!
Spareribs voor 17,95, onbeperkt. Ook de gepofte aardappels zijn lekker en onbeperkt!

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met zijn 3 aan.
Het was kennelijk zeer druk. Kan gebeuren maar als het antwoord is :" Het is nu druk en geen plek en aan reserveren doen we niet. ", voel je je niet welkom.
Uitgeweken naar een ander restaurant, waar we heerlijk gegeten hebben en ook al you can eat.

31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste ribbetjes ooit. En erg ok qua prijs en bediening. Dit is het eerste van een (ondertussen) keten ribbetjesresto’s.

31 december 2017 beoordeeld

in het prachtige middeleeuwse Patershol ligt Restaurant Amadeus waar mensen om 18.00 uur in de rij staan om binnen te mogen. Een reservering is niet overbodig. Wij konden nog een tafeltje voor 2 krijgen gezellig bij de open haard. Hou je van onbeperkt lekkere spareribs eten in een ongedwongen gezellige huiskamersfeer dan ben je hier aan het goede adres. Het restaurant is niet geschikt voor vegetariërs aangezien er alleen vleesgerecht op de kaart staan en gamba's. Let wel goed op je kleding om te voorkomen dat met het ronddelen van nieuwe spareribs geen saus op de kleding komt. De gepofte aardappel met kruidenboter was enorm lekker en het personeel is super.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als sardientjes in een doosje aan een tafeltje gezeten. Er werd niet gewacht met het opnemen van de bestelling totdat iedereen aanwezig was. Een drukte van jeweltste. Rustig eten ging niet. Tussen de tafels was amper 15cm plaats, geen plek voor een rustig privé gesprekje, er was teveel kabaal en geroezemoes. De ribbetjes waren minder goed gebakken

Reizigers die Amadeus Gent 1 bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Amadeus Gent 1 geweest? Deel je ervaringen!