“Gezellig restaurant in Patershol”
Beoordeling van Amadeus Gent 1

Amadeus Gent 1
Geclassificeerd als nr. 79 van 980 Restaurants in Gent
Keukens: Barbecue, Belgisch, Nederlands
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Amadeus Gent 1 en Kaffee Amadeus , beide in het mooie patershol gelegen schuin tegenover elkaar. Het Kaffee is open op vrijdag en zaterdag en Gent 1 is 7 op 7 open voor de lekkerste à volonté ribben of een van de andere lekkere gerechten. Perfect geschikt voor teambuilding, feesten en partijen maar ook voor een familie etentje of een diner voor 2. We hebben in het Kaffee ruimte voor 45 personen en met Amadeus Gent 1 erbij komen we zeer ruim op 200 personen. Naast de standaard openingsuren zijn er ook vanaf 25 personen uitzonderingen mogelijk, schrijf ons gerust via het contactformulier.
31 december 2017 beoordeeld

in het prachtige middeleeuwse Patershol ligt Restaurant Amadeus waar mensen om 18.00 uur in de rij staan om binnen te mogen. Een reservering is niet overbodig. Wij konden nog een tafeltje voor 2 krijgen gezellig bij de open haard. Hou je van onbeperkt lekkere spareribs eten in een ongedwongen gezellige huiskamersfeer dan ben je hier aan het goede adres. Het restaurant is niet geschikt voor vegetariërs aangezien er alleen vleesgerecht op de kaart staan en gamba's. Let wel goed op je kleding om te voorkomen dat met het ronddelen van nieuwe spareribs geen saus op de kleding komt. De gepofte aardappel met kruidenboter was enorm lekker en het personeel is super.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als sardientjes in een doosje aan een tafeltje gezeten. Er werd niet gewacht met het opnemen van de bestelling totdat iedereen aanwezig was. Een drukte van jeweltste. Rustig eten ging niet. Tussen de tafels was amper 15cm plaats, geen plek voor een rustig privé gesprekje, er was teveel kabaal en geroezemoes. De ribbetjes waren minder goed gebakken

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenmaal in Gent moet je hier kennismaken met de beste spareribs in de wereld!

We stonden twintig minuten voor de deuren opengingen al in de rij (10 meter) vanaf de deur. Eenmaal de deur open ging de mensenmassa soepel naar binnen.

De ober nam de drankbestelling aan en in no time werd er uitgeserveerd. De spareribs (onbeperkt voor €17,95) worden geserveerd met een gepofte aardappel en wat salade.

Eenmaal je bord leeg staat snel een ober aan je tafel met de vraag of je nog iets belieft. En dat zal je minstens ene maal met ja beantwoorden.

Een heerlijk maal in een prachtige ruimte waar je je helemaal thuis voelt.

Wij zeggen Amadeus bedank!

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker maar valt zwaar. Het vlees is lekker mals en gaar maar de dressing is te zoutig en overvalt een beetje. De smaak v het vlees valt jammer genoeg weg door te veel van die ‘bruine’ dressing/saus.
De aardappel met botersaus heeft een uitgesproken lekkere smaak en is in een perfecte combinatie met de aardappel!
Je moet er voor zijn. Persoonlijk wil ik het iets fijner met minder smaakversterkers door verschillende sauzen. Zo komt het vlees optimaal tot zijn recht!
Top bediening en interieur!

25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben op vrijdag avond geweest tijdens kerstmarkt. Hadden niet gereserveerd en toch verwonderd dat het volzet was. Na 10 minuten konden we binnen. Zoals de vele vestigingen mooi klassiek interieur. Hun positieve punt die bovenuit de andere concurrerende ribbetjes zaken uitsteekt is de aardappel met speciale saus. Maar toch meer nadelen: 1 soort ribbetjes (vele zaken bieden 3-5 smaken aan, ook geen slow cooked), zeer warm - luid - door vele volk (een grotere locatie had beter geweest), wc is buiten (door rokers zone gaan) op een eindje en niet verzorgd. Ik ga max 1x per jaar door de vele verzoeken van m'n vrienden, ik heb voorkeur voor andere concurrenten die ik 2-3x per jaar bezoek

Reizigers die Amadeus Gent 1 bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Amadeus Gent 1 geweest? Deel je ervaringen!