“The place to be in Gent”
Beoordeling van Allegro Moderato

Allegro Moderato
Geclassificeerd als nr. 12 van 962 Restaurants in Gent
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Toprestaurant in hartje Gent. Eerlijke verrassende keuken. Bijzonder fijne
afwerking van de gerechten met een excellente smaak. Hartelijke ontvangst in zeer aangenaam interieur. Bezoekje Gent gepland? Een absolute aanrader. The place to be.
Have a nice time.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden via resto.be gereserveerd. Prima verlopen. We hadden het 5 gangen menu genomen, maart eerst het aperitiefje.
Meteen werdt het eerste hapje aangeboden. Klein fijn maar echt lekker. Nog voor het eerste hapje op was stond een jonge sympathieke kelner reeds met het tweede. Ik de man vriendelijk gevraagd om terug te keren nadat we ons eerste op hadden, volledig!! Nadien was de pace van de volgende courses netjes afgestemd op ons tempo.
Soms hadden we de indruk dat we als toeristen werden behandeld. Maar door de passionele uitleg van alles wat we aan het verorberen waren werd veel goed gemaakt. Toen we vertelden dat we oorspronkelijk van Gent waren ws de service en gesprekken heel aangenaam. De foto’s spreken voor zich. Het geheel met 3 personen was toch een slordige 338€. Niet goedkoop maar wel de moeite waard.

5 mei 2018 beoordeeld

Hier op uitnodiging met een groep gaan eten. Services en onthaal was perfect. maaltijden van amuse tot dessert, mooi gepresenteerd. Smaken zaten perfect. Hoeveelheden meer dan voldoende. Aangepaste wijnen perfect. Het was een geweldige culinaire avond. Zeker een adesje om terug te keren.

2 mei 2018 beoordeeld

Met vier man hier uitstekend gegeten. Het kon gelukkig nog zonder reserveren. Ontvangst buitengewoon vriendelijk en met lichte humor. Het eten was buitengewoon goed. We hadden het weekmenu gekozen voor de hele tafel. Elk gerecht uitstekend verzorgd en op smaak. Met gedurfde combinaties. Nagerecht kaasplank is een echte belevenis.

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en stijlvol interieur. Wij namen het menu van de chef. Dit was prijskwaliteit top! Hier kom je zeker niet bedrogen van tafel. Een echte aanrader!

Reizigers die Allegro Moderato bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Allegro Moderato geweest? Deel je ervaringen!