“Overheerlijk Dineren in 't Klaverblad”
Beoordeling van 't Klaverblad

't Klaverblad
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.569 Restaurants in Gent
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 juni 2024 beoordeeld

Graag willen wij de chef-kok en het zaal team bedanken en feliciteren voor het heerlijk diner op vrijdagavond, 7 juni. We hebben het menu ’t Klaverblad met aangepaste wijnen genomen. De gerechten waren overheerlijk en de aangepaste wijnen heel lekker. We hebben er echt van genoten. Ook de bediening was terug top! Hannah blijft het zonnetje van het huis en de nieuwe zaalmedewerker was ook super attent en vriendelijk.

We hebben wel mevrouw gemist en willen haar langs deze weg vele groeten en beterschap toewensen. Volgende keer proberen we een zondag te reserveren 😊

Daisy, Benito, Amaury en Wouter

Datum van bezoek: juni 2024

25 mei 2024 beoordeeld

Lekker eten, vriendelijke bediening en leuke sfeer. Het keuzemenu met aperitief en aangepaste wijnen was heel lekker.

15 mei 2024 beoordeeld

Uiterst gezellige sfeer in de zaak, steeds bediende door aangenaame gastvrouw(en) die weet hoe ze klanten moet bedienen.
Steeds zeer lekker eten, menu met aangepaste wijnen een aanrader!

Top qua prijs/kwaliteit!

Datum van bezoek: april 2024
12 mei 2024 beoordeeld

Op bezoek in Gent moet 'restaurant Klaverblad' zeker en vast op je lijst staan !
Gelegen in het Pittoreske Patershol, zeer uniek pand en vanop de straat krijg je al een instant warm gevoel bij het zien van de zorgvuldig samengestelde menu's, die je op voorhand kan bekijken op het mooie presentatiebord. Het water loopt je al in de mond. De verwelkoming door de immer sympathieke gastvrouwen des huizes, Sandy en Hannah, en de lekkere 'aperitief maison' brengen je in de juiste sfeer voor een op en top gezellig etentje. Klaar voor het vervolg ?
Daar zorgt topchef Luc en zijn team voor. Met de verse ingrediënten en de verscheidenheid aan gerechten, voor ieder wat wils.
Prijs/kwaliteit : TOP
Sfeer en gezelligheid : 10/10
Wij komen zeker terug !
Last but not least : je ontmoet hier steeds wel gelijkgezinden en voor een familiefeestje stelt Luc graag een aangepaste formule voor.
Misschien ontmoeten we elkaar wel bij een volgend bezoekje ?

12 mei 2024 beoordeeld

TOPZAAK !!!!in het mooie gent.super gelegen in het patershol zeer lekker van eten en de bediening warm ontvangen en zeer vlot.

Reizigers die 't Klaverblad bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In 't Klaverblad geweest? Deel je ervaringen!