“Mooie ontdekking”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 november 2018 beoordeeld

Mooie ontdekking in Gent . Heel vriendelijke en vooral spontane bediening . Ontvangen met enkele heerlijke amuses en daarna een behoorlijk uit de kluiten gewassen filet pur, perfect gebakken , geserveerd gekregen . Genoten van deze mooie avond .

Datum van bezoek: november 2018

5 november 2018 beoordeeld

Hier hebben mijn ouders en ik zeer lekker gegeten. We werden goed onthaald en ook de verdere bediening was top. Het eten was heel goed. Heel veel keuze op de wijnkaart. Hier was het gezellig tafelen! Alsook een heel lekkere sabayon. Hier komen wij zeker terug!

Datum van bezoek: november 2018
31 oktober 2018 beoordeeld

Met 5 neven heel lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant in hartje Gent.
Een prachtig sfeervolle setting.
Schitterende bediening ;-)

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van.... naar dit zaakje doorverwezen.
Wat een leuke zaak!!!
Super gezellig!
Super bediening!
En ook nog superlekker eten!
Je merkt onmiddellijk dat deze zaak voor deze mensen hun hobby/hun kindje is, en dit dan ook met heel veel plezier doen, met de nodige fijne humor!
Wij hebben echt genoten van een super leuke avond!
Wij bevelen jullie dus zeker aan met 5 verdiende sterren! En wij komen ook nog terug!

Groetjes van de limburgers en doe zo verder!!

Datum van bezoek: september 2018
27 september 2018 beoordeeld

Het eten volgde snel op elkaar en was matig,puree was helemaal niet warm.
Wel vriendelijke mensen.
Was eenmalig

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die 't Klaverblad bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In 't Klaverblad geweest? Deel je ervaringen!