“Gewoon doen”

Café Galgenhuis
Geclassificeerd als nr. 23 van 956 Restaurants in Gent
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd
Beschrijving: Het kleinste café van Gent... maar met een heel groot terras! Bovendien werden onze ondergrondse ruimtes heringericht met oog voor het historische detail. U kan deze huren als locatie voor uw feest, bijeenkomst, receptie,...
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het kleinste en schattigste cafeetje van Gent.
Misschien ook wel het oudste.
Veel volk kan er daar natuurlijk niet binnen, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door een mooi en groot terras.
Omgeving is ook de moeite: Groentemarkt en Gravensteen.
Niet overslaan.

Datum van bezoek: juni 2019

9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm onvriendelijke en arrogante bediening, jammer! Zal er niet snel terug komen. Zeker geen aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
galgenhuis, Eigenaar van Café Galgenhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Beste Elise

Vooraleerst bedankt voor uw reactie. U reageerde op mijn vraag wat er juist foutgeloven was even per e-mail. Waarvoor dank!

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u tijdens uw bezoek aan ons café mocht ondervinden.

Wij bespraken dit met het personeel:
De hoofdgarçon heeft aan dat hij inderdaad langskwam, maar u nog geen bestelling wou laten opnemen.
De dame achter de bar kwam erna, om met een tweede poging een bestelling op te nemen. U was op de telefoon bezig en negeerde haar of zag haar niet.
We vermoeden en zien op de cameraregistratie dat u de tweede poging dus niet opgemerkt hebt.
Tenslotte ... derde poging tot opname bestelling:
De derde poging tot bestelling kon inderdaad anders, onze bardame was onvriendelijk en vroeg te luid wat u wou drinken. Dit nemen we uiteraard met haar op, want wij streven een correcte bediening na.

Desalniettemin danken wij u voor uw reactie en hopen u alsnog op een voor beiden leuke manier te mogen verwelkomen.

mvg
Team galgenhuis

28 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel klein, super knus stam-café. Leuk om tussen de locals en de stamgasten te zitten. De prijzen van wijn & bieren zijn prima. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2020
galgenhuis, Guest Relations Manager van Café Galgenhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2020

Beste

Bedankt voor uw mooie beoordeling!
Graag tot een volgende keer!

26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, gezellige en knusse bruine kroeg...
Eerlijke prijzen. Geschikt voor plaatselijke stamgasten als voor de occasionele toerist.
Aangename en vriendelijke bediening.

Beste

Bedankt voor uw beoordeling! Wij streven steeds het beste na voor u.
Leuk te lezen dat dit gewaardeerd wordt!

Graag tot een volgende keer,

Vriendelijke groeten,
Team Galgenhuis

6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer kleine bar met beneden en boven wat stoelen maar vol is vol en dan is er nog een terras. Vriendelijke bediening en leuk om een keer binnen te zijn geweest.

Beste

Leuk dat u het aangenaam vertoeven vond.
Wij zijn niet voor niets een van de kleinste cafeetjes van Gent, maar doen ons best om steeds iedereen te kunnen verwelkomen.

Graag tot een volgende keer!
Groetjes
Team Galgenhuis

Reizigers die Café Galgenhuis bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Café Galgenhuis geweest? Deel je ervaringen!