“Met de hand”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
2 weken geleden beoordeeld

Vlotte en vriendelijke bediening.Mooie selectie van bieren . Lekkere hamburgers . Prijs kwaliteit ok .

Datum van bezoek: november 2018

25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt ontzettend lekker gegeten en gedronken hier.
De burgers zijn goed betaalbaar, en ontzettend lekker.
De bediening is vriendelijk, maar ze hadden wat vaker aan tafel mogen komen.
De cocktails gaan de verwachtingen te boven.
Een dikke vette aanrader!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten maar de tafels staan een millimeter van elkaar af waardood je bij elkaar op schoot zit en de bediening is niet goed. Helaas wij gaan er niet meer naar toe

Datum van bezoek: augustus 2018
11 juni 2018 beoordeeld

Onlangs kwam ik hier met een grote bende om op het terras te zitten. Dit is zo'n beetje de achterpoort van de Oudburg, hier passeert veel volk en met het open zicht op 't sluizeken is dit gewoon gezellig zitten. Cocktails hier zijn waanzinnig duur, ik weet niet of het de prijs (gemiddeld 12 euro) waard is, ik heb ze nog niet durven proeven.

Gisteren kwam ik er terug om de burgers te testen. Die zijn echt goed, zoals in de meeste burgerzaken in de stad. Misschien ietwat zompiger en bestek zou geen overbodige luxe geweest zijn, maar het heeft ons gesmaakt.

Datum van bezoek: juni 2018
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts met vrienden hier gegeten. De kaart was vrij beperkt, maar dit stoorde niet. Lekkere hamburgers met originele combinaties. In tegenstelling tot de commentaren van andere leden, hebben wij geen klachten over het personeel, wij werden vriendelijk bediend. Het enige jammere vond ik persoonlijk dat er geen cola light of zero was.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Uncle Babe's Burger Bar bekeken, bekeken ook

In Uncle Babe's Burger Bar geweest? Deel je ervaringen!