“Goeie smaken, superleuk terras”
Beoordeling van Uncle Babe's Burger Bar

Uncle Babe's Burger Bar
Geclassificeerd als nr. 30 van 1.020 Restaurants in Gent
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
11 juni 2018 beoordeeld

Onlangs kwam ik hier met een grote bende om op het terras te zitten. Dit is zo'n beetje de achterpoort van de Oudburg, hier passeert veel volk en met het open zicht op 't sluizeken is dit gewoon gezellig zitten. Cocktails hier zijn waanzinnig duur, ik weet niet of het de prijs (gemiddeld 12 euro) waard is, ik heb ze nog niet durven proeven.

Gisteren kwam ik er terug om de burgers te testen. Die zijn echt goed, zoals in de meeste burgerzaken in de stad. Misschien ietwat zompiger en bestek zou geen overbodige luxe geweest zijn, maar het heeft ons gesmaakt.

Datum van bezoek: juni 2018

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts met vrienden hier gegeten. De kaart was vrij beperkt, maar dit stoorde niet. Lekkere hamburgers met originele combinaties. In tegenstelling tot de commentaren van andere leden, hebben wij geen klachten over het personeel, wij werden vriendelijk bediend. Het enige jammere vond ik persoonlijk dat er geen cola light of zero was.

Datum van bezoek: april 2018
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Burgers zijn heel lekker. Alleen jammer dat wanneer we bestek vroegen we heel raar werden bekeken. Volgens mij is klant koning ook al is ‘het de bedoeling om zonder bestek te eten’

Datum van bezoek: april 2018
9 maart 2018 beoordeeld

Misschien wel de beste burgers van Gent - al heb je bij Paul's Boutique nog nét iets meer keuze. De potato wedges waren ook zeer lekker.

Datum van bezoek: november 2017
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere burgers en onion rings. Alleen is er niet super veel keuze op de menukaart en de drank is ook wel aan de dure kant. Voor de rest dik in orde. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Uncle Babe's Burger Bar bekeken, bekeken ook

In Uncle Babe's Burger Bar geweest? Deel je ervaringen!