“Lekker alleen jammer van de bediening”
Beoordeling van Uncle Babe's Burger Bar

Uncle Babe's Burger Bar
Geclassificeerd als nr. 30 van 1.020 Restaurants in Gent
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Burgers zijn heel lekker. Alleen jammer dat wanneer we bestek vroegen we heel raar werden bekeken. Volgens mij is klant koning ook al is ‘het de bedoeling om zonder bestek te eten’

Datum van bezoek: april 2018

9 maart 2018 beoordeeld

Misschien wel de beste burgers van Gent - al heb je bij Paul's Boutique nog nét iets meer keuze. De potato wedges waren ook zeer lekker.

Datum van bezoek: november 2017
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere burgers en onion rings. Alleen is er niet super veel keuze op de menukaart en de drank is ook wel aan de dure kant. Voor de rest dik in orde. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige hippe zaak. Lekkere burgers. Goede porties. Vriendelijke bediening. Mindere punten: Geen nootjes of andere bij drank, aan de prijs die ze aanreken mag er wel iets bij... Ongemakkelijke zitbank. Lang wachten op je eten. Suggesties op krijtbord ‘s avonds moeilijk leesbaar, misschien beter met black light of met fluo bord? Geen fingerfood, zou top zijn moest dit nog op de kaart staan. Ook het concept eten met de handen is niet duidelijk.

Datum van bezoek: december 2017
23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste burgers van Gent, ze ma zeker!

Maar je komt ongetwijfeld terug voor de prachtige, langharige, Engelstalige waitress. Klassevolle en elegantere bedieding is nergens mogelijk!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Uncle Babe's Burger Bar bekeken, bekeken ook

In Uncle Babe's Burger Bar geweest? Deel je ervaringen!