“Hun lamskroon is super.”
Beoordeling van Greek Time

Greek Time
Geclassificeerd als nr. 251 van 942 Restaurants in Gent
Beschrijving: Greek Time is... nog even genieten van dat vakantiegevoel met traditionele Griekse keuken om van te smullen, warme en gezellige sfeer, of het nu zomer of winter is ,voor jong en minder jong, elk wat wils. Greek Time... Laat de tijd even stilstaan en GenieT!
19 september 2017 beoordeeld

De lamskroon die is super, de beste lamskroon die ik al ergens gegeten heb.

Dit word geserveerd met een mosterd saus met champions en warme groentjes en een kom salade.
Ze serveren een volledige lamskroon dus 8 ribbetjes, waardoor je een zeer grote portie vlees heeft en genoeg voor een zeer grote eter, die word aan tafel geflambeerd met metaxa.

De bediening is er al zeer vele jaren top, snel ook als er zeer veel volk is moet men zeker niet wachten, in tegenstelling tot andere restaurants waar men soms een half uur moet wachten eer je hoofd gerecht geserveerd word.

Heb het genoegen gehad om alle Griekse restaurants meermaals te kunnen bezoeken van Oost-Vlaanderen, en ja Greek time steekt er met kop en schouders er boven uit !

17 september 2017 beoordeeld

Vlotte bediening, lekker eten, vriendelijk personeel.
Alles wat nodig is voor een geslaagde avond of middag.

9 september 2017 beoordeeld

Bezocht met een groep. Ik koos voor de scampi: 6 stuks voor 18 euro. Jawel, dat is 3 euro per scampi ! Geen bijhorende rijst, griekse paste of salade.

Alweer een restaurant dat denkt dat dit een luxueus of zeldzaam schaaldier is maar in realiteit al even gewoon en alledaags is als een spaghetti of steak.

Wel vriendelijk personeel.

18 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant gelijkt meer op een brasserie . De bediening is vrij snel en vriendelijk. De schotels zijn verzorgd en overvloedig. Men moet van goeden huize zijn om het allemaal te verorberen,de smaak is in orde. Het interieur is niet onmiddellijk Grieks geinspireerd. Ik kom hier waarschijnlijk terug.

14 augustus 2017 beoordeeld

Onlangs hier een familiefeest gevierd. We zaten achteraan op een mooi restaurant. We mochten genieten van een vlotte bediening en heel lekker eten.
Eén van de betere Griekse restaurants waar ik al ben geweest.

Aanrader!

Reizigers die Greek Time bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Greek Time geweest? Deel je ervaringen!