“Hip en superlekker eten bij Gillis”
Beoordeling van Gillis

Gillis
Geclassificeerd als nr. 23 van 1.569 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 70 - € 250
Keukens: Belgisch, Frans
Beschrijving: Restaurant Gillis is the place-to-be in Gent voor de échte vleesliefhebber. Onze chef serveert het beste gerijpt vlees uit België, Frankrijk, Spanje, Italië, … Puur vlees. Puur genieten. Het Gillis team verwelkomt u graag in de Hoogstraat 23 te Gent.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker vleesrestaurant, erg vriendelijke bediening, mooi kader. Je voelt de expertise. Prijs/kwaliteit verhouding OK.

Datum van bezoek: juni 2024

28 maart 2024 beoordeeld

Het stuk vlees (bavette van Wagyu) dat wij hebben gegeten is waarschijnlijk het beste stuk vlees dat we ooit gegeten hebben.
Alles is van topkwaliteit, van begin tot einde.

Datum van bezoek: maart 2024
24 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een avond bij Gillis werd genieten met een hoofdletter 'G' werkelijkheid. Mijn vrouw en ik, beiden liefhebbers van kwaliteitsvlees, hebben hier een fantastische tijd beleefd. Bij Gillis klopt simpelweg alles: de smaak van het vlees, de gezellige sfeer, attente bediening en natuurlijk de uitstekende selectie wijnen. Elk detail draagt bij aan een onvergetelijke ervaring. Gillis weet zijn belofte waar te maken en elke cent meer dan waard te zijn. Een absolute aanrader voor wie van culinair genot houdt.

Datum van bezoek: maart 2024
16 februari 2024 beoordeeld

Deze plek is super voor zeer kwalitatief stuk vlees, met perfect bijhorende wijn de rest was niet om naar huis te schrijven
Groenten waren rauw en als je hierover een vriendelijke bemerking maakt wordt men met een lach de mond gesnoerd.
Algemeen veel te prijzig rzstaurant marktprijzen x3, dan spreek ik over alles behalve het vlees.
Besluit overroepen

Datum van bezoek: februari 2024
13 februari 2024 beoordeeld

Een must do!!! Wil je heerlijk vlees eten en lekkere wijn drinken in een super gezellige omgeving, dan is GILLIS een must!! We hebben genoten van Bram en Jozefien en hun enthousiasme voor de producten die zij op tafel zetten. Tijd speelt bij hun geen rol, als jij het maar naar je zin hebt en geniet. Alles wordt uitgelegd over het vlees en over de wijn of waarover je ook maar een vraag hebt. Dank beste mensen voor deze geweldige avond en beleving, wij hebben ervan genoten. Peter en Jasna

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer

Reizigers die Gillis bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Gillis geweest? Deel je ervaringen!