directeur60
Geertruidenberg, Nederland

Bijzonder stadshotel

4,0 van 5 bollen3 mei 2017 beoordeeld
De ontvangst was hartelijk en de mogelijkheid van parkeren in de garage erg plezierig. Na een rondleiding door de beneden vertrekken onze kamer betrokken. Royale kamer met hemelbed en aangrenzende badkamer. Mooi maar niet erg praktisch, de douchedeur kon niet gesloten worden, alleen voor zeer magere mensen mogelijk. Bij binnenkomst moet je meteen je gegevens voor je ontbijt inleveren en dat moet allemaal apart bijbetaald worden. Het klopte ook niet maar werd wel rechtgezet. Ook ieder kopje koffie/thee op de kamer moet apart betaald worden. Bij een hotel met zulke hoge kamerprijzen zou dat inclusief moeten zijn. Ontbijt te duur voor wat geboden wordt. Ambiance is wel zeer bijzonder en de tip van de rondleiding door een identiek huis in het centrum was ook een gouden tip. Restaurant tip voor eerste avond helemaal goed, tweede avond tegenvaller. We hebben het als een bijzondere ervaring beleefd maar toch is de prijs kwaliteit verhouding niet in orde, te duur voor wat geboden wordt.
Datum van verblijf: april 2017
Kamertip: hotel niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, vooral op de bovenverdieping smalle...
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Roomservice
0.6 km van Chambres D'hotes Hotel Verhaegen
Zwembad
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 5 oktober 2016

'Middags rond 15.00 gereserveerd via booking.com. Voor een kamer die avond. Volgens booking betalen in het hotel niet vooraf. Kamerprijzen 225€. gegevens van de kaart opgegeven zogenaamd om de reservering te bevestigen.
Na een half uur telefoontje van het hotel. Hoe laar we dachten aan te komen. Gevraagd of er airco in de kamer was.
Antwoord: nee, maar dat is niet nodig en bovendien is de kamer geboekt! Een half uur later ter plaatse aub eerst de kamer zie voordat er ingecheckt wordt.

De kamer is een zolderkamer. Eerst een brede trap naar de eerste etage naar de zolder met een soort van ladder.
Kamer benauwd en heet . We laten weten de kamer niet te nemen en niet te zullen inchecken.
Commentaar: u had volgens de voorwaarden 7 dagen van te voren moeten annuleren !
Controle bij de creditcard:
Handmatig 250€ en 225€ afgeschreven door het hotel, althans de in het hotel gevestigde interieurzaak.
Gebeld met hotel ...men ontkende,
Weer gebeld met cardservice, 250€ was gecorrigeerd 225,-- afgeschreven
Booking.com voelde zich niet geroepen er niets aan te doen......

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 7 februari 2016

Het pand brengt je zo in de sfeer van de 18de eeuw maar met hier en daar knipoogjes naar de moderne kunst. Dat de eigenaars decorateurs zijn verbaast niet als je het raffinement ziet van de inrichting en het gebruikte serviesgoed bij het ontbijt dat trouwens overheerlijk was.
De ruime kamers en badkamers trekken de lijn door maar hebben alle nodige comfort.
Een kleine bemerking.....geen " gratis " flesje water op de kamer ( wel aan 2.5 € ) in de minibar en een espresso machine op de kamer maar wel mits betaling van 2,5 € per gebruikte coffeepad...... als je de prijs van een 4 a 5 sterrenhotel betaald verwacht je dat dit " complimentary" is en dat is ook het geval bij elke kwaliteits B&B, dit is een verwaarloosbare kost.
Tip , als de klant bij de reservatie reeds laat weten dat het verblijf voor een speciale verjaardag is zorg dat voor een attentie , hoe klein ook ( chocolaatje op de kamer of bij ontbijt , of glaasje cava ...... opnieuw kostprijs bijna nihil maar daar scoor je zeker mee. Vandaar een sterretje minder dan de top score want dat verdient Hotel Verhaegen anders wel.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 6 november 2015 via mobiele applicatie

Wij verbleven in de suite, en dit is echt een droomkamer.
Stijlvolle inrichting en zeer ruime kamer met aparte salon.
Een hartelijk ontvangst, we voelden ons meteen thuis.
Zijn van begin tot eind in de watten gelegd. We zijn helemaal verkocht aan dit hotelletje en de mooie stad Gent!
Wij komen zeker en vast nog eens een bezoekje brengen.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 28 juli 2015

Wat een verademing zo'n hotel. Alles klopt. Het is zeer smaakvol met een prachtige binnentuin. De eetkamer is het summum, zó beeldig. De kamers zijn luxueus en prima ingericht. Het is er knus en gezellig. Er zijn maar 5 kamers wat het een soort boutique hotel maakt. De mensen die het runnen willen op alle mogelijke manieren het je zo naar de zin te maken. Het ontbijt was memorabel. Het lijkt of de tijd heeft stil gestaan. Aan elk detail is gedacht tot de meest heerlijke zeepjes op de kamers! Altijd vriendelijke gezichten om je heen. Het is een top hotel en hopen nog daar eens terug te komen. Het zou zo maar het mooiste hotel van Belgie kunnen zijn. Smaak en elegantie tot in de finesses. Dank voor alle gastvrijheid

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 13 juli 2015

de kamer was veel te overladen; kan veel lichter en open zijn zonder de vele gordijnen en bedgordijnen.
het niet aparte wc en de douche deur die zeer moeilijk toegang geeft tot de douche.
verder gastvrije ontvangst.
De prijs voor de kamer is niet in verhouding met de aangeboden service; temeer daar het ontbijt niet is inbegrepen in de kamerprijs en voor iets extra zoals kaas, fruit een toeslag wordt gevraagd.

Kamertip: we hadden een kamer met zijdelings zicht op de tuin; gevolg rustig.
Datum van verblijf: juli 2015