“Heerlijke noedels, vers bereid, geserveerd met een glimlach!”
Beoordeling van Seli's Noodlebar

Geclassificeerd als nr. 31 van 987 Restaurants in Gent
Prijsklasse: € 4 - € 15
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Klein familiale restaurant. Gelegen naast de St Baafskathedraal in het centrum van Gent. Onze specialiteit voor u zijn onze handgemaakte noodles. Ons artisanale keuken biedt u dagverse kwaliteit aan. Prijs / kwaliteit streven wij er na uw bezoek zo aangenaam mogelijk te laten genieten van de chinese keuken. Ontdek ook onze dimsuns , rijstschotels, rijstnoedels. Dit kan u uw laten smaken met een lekker Belgisch biertje.
4 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke huisgemaakte noedels gegeten in dit kleine restaurantje in het centrum van Gent. Verwacht niet teveel ambiance, het gaat er echt om het eten. De bediening is super en het eten vers en heerlijk!

Datum van bezoek: december 2021

5 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker vegetarisch gegeten op het terras met live pianomuziek op de achtergrond. De dame nam ook echt de tijd om de vegetarische opties en allergenen te overlopen!

Datum van bezoek: september 2021
7 mei 2021 beoordeeld

Heel lekker eten daar en super leuke uitbaters ook! :)
Steeds deftige porties aan een eerlijke prijs. Vooral de homemade noedels zijn een echte aanrader - love it! :)

PS: nooit te weinig saus trouwens! ;)

Datum van bezoek: mei 2021
14 april 2021 beoordeeld

Beste noodles in Gent. Zelfgemaakt met passie en liefde en dat smaak je! Bovendien heel erg vriendelijke eigenaars. Een top adres voor de liefhebber van de aziatische keuken.

Datum van bezoek: april 2021
22 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Langs buiten ziet het er niet zo aantrekkelijk uit. Maar de noodles waren lekker. Vriendelijke ontvangst bij het afhalen, zak kroepoek gratis gekregen. We zetten in de opmerking dat we het buiten in de stad wilden opeten en kregen wegwerpbestek mee.

Datum van bezoek: februari 2021
Seli's noodlebar, Marketing van Seli's Noodlebar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2021

Inderdaad. het terras staat niet opgesteld, de tafels binnen staan niet ingedekt, de stoelen staan omgekeerd... enkel strict noodzakelijk maar onze etalage heeft een mooi verranderlijk kader gewaardeerd door menig gentenaar... en dit alles.omdat niets mag, niets kan... zoals u zag bleef de service hartelijk desondanks een crisis en was het eten lekker zelf met oog voor uw behoefte zonder te vragen. Wij zijn met plezier opengebleven om mensen te dienen en waarderen hun komst vandaar dat zelfs een extra attentie erbijhoort. Succes in uw kritieken... ze leren veel bij

Reizigers die Seli's Noodlebar bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Seli's Noodlebar geweest? Deel je ervaringen!