“Goede service”

Seli's Noodlebar
Geclassificeerd als nr. 16 van 963 Restaurants in Gent
Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Klein familiale restaurant. Gelegen naast de St Baafskathedraal in het centrum van Gent. Onze specialiteit voor u zijn onze handgemaakte noodles. Ons artisanale keuken biedt u dagverse kwaliteit aan. Prijs / kwaliteit streven wij er na uw bezoek zo aangenaam mogelijk te laten genieten van de chinese keuken. Ontdek ook onze dimsuns , rijstschotels, rijstnoedels. Dit kan u uw laten smaken met een lekker Belgisch biertje.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Als je binnenkomt word je heel open ontvangen, het eten was echt lekker + een goede service. Ober is open en heel vriendelijk geven altijd extra uitleg. Je kan er eten aan een schappelijke prijs, rijkelijk gevulde borden. Al bij al een restaurant waar ik nog zal komen. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Selinoodlebar, Guest Relations Manager van Seli's Noodlebar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt Kilian voor uw appreciatie en altijd van harte welkom bij ons

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het centrum van Gent. Mooi aanbod. Ik ben fan vd noodles met verse groentjes. Verzorgde huisbereide saus en. Vriendelijke service

Selinoodlebar, Public Relations Manager van Seli's Noodlebar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt sonny voor uw bezoek en altijd van harte welkom

7 mei 2018 beoordeeld

autenthieke keuken beleefd in het centrum van gent. Kan het niet typischer.... hier maakt men stropkes... maar dan van noodles... al kun je er ook een stropke drinken & zelfs een rebels stropke. Leuk is het patrimonium van de stad te zien zowel de st baafs cathedraal als het duivelsteen. Heel vriendelijke bediening. De pikante saus op de tafels is origineel en smaakvol

Selinoodlebar, Public Relations Manager van Seli's Noodlebar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Heel vriendelijk bedankt voor uw omschrijving. Altijd welkom

1 mei 2018 beoordeeld

Ik kom al jaren in Seli's noodlebar en ik raad dit restaurant zeker aan met name aan iedereen die in het centrum van Gent wil genieten van een lekkere, gezonde maaltijd tegen een schappelijke prijs. Dat de uitbaters recent werden verkozen tot meest klantvriendelijke restaurantuitbaters van Gent zet de kers op de spreekwoordelijke taart. Doen!

Wij stellen uw jarenlange trouw mooi op prijs en bedanken u voor uw waardering

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superverse ingrediënten, met zorg klaargemaakt. Goed van smaak, zeer zacht voor de portemonnee en vriendelijke bediening. Wat moet je nog meer hebben als je noedel cravings hebt. :-)

Selinoodlebar, Public Relations Manager van Seli's Noodlebar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2018

Heel vriendelijk bedankt voor uw bezoekje en altijd van harte welkom

Reizigers die Seli's Noodlebar bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Seli's Noodlebar geweest? Deel je ervaringen!

;